تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روی آوردن شهرها به تکنولوژی برای مبارزه با دست‌اندازها

روی آوردن شهرها به تکنولوژی برای مبارزه با دست‌اندازهابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دست‌اندازها بلای جان رانندگان و باعث آزار و اذیت آنان در طول رانندگی هستند. هر زمستان و پاییز، خیابان‌های شهری و روستایی زیادی هستند که به دلیل تغییرات آب و هوا پر از دست‌اندازهای عمیق و سطحی می‌شوند و باعث سلب آسایش رانندگان و سرنشینان خودرو و گاهی هم بی‌ادبی آنان نسبت به مسئولان شهری می‌شوند.

بنا براین دلایل، بهترین راهی که مسئولان شهری و دولت‌ها به ذهنشان رسیده، استفاده از تکنولوژی است تا با استفاده از آن دست‌اندازها را پیدا و تعمیر کنند. برخی هم در تلاش هستند تا از به وجود آمدن آن‌ها جلوگیری کنند. در حال حاضر، در تعداد زیادی از شهرها مانند اوماها، نبراسکا، هارتفورد، کانکتیکات و سن‌دیگو شهروندان می‌توانند اپلیکیشنی را دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کنند و با استفاده از آن وجود دست‌اندازها در سطح شهر را به شهرداری گزارش دهند. در هیوستون تگزاس هم، شهروندان با دانلود اپلیکیشن و استفاده از وب‌سایت، می‌توانند گرافیک‌ها و چارت‌هایی را با خود داشته باشند که مناطق خراب و دارای دست‌انداز شهر را به آن‌ها گزارش می‌دهد.

با استفاده از تکنولوژی و برنامه‌های آنالیز داده، برخی شهرها مبارزه با دست‌اندازها را به مراحل جدیدی رسانده‌اند. در منطقه‌ای از نیویورک، مسئولان از داده‌ها استفاده خواهند کرد تا روند تغییرات دست‌اندازها را بررسی کنند و در کانزاس‌سیتی، مسئولان در حال کار روی پروژه‌ای هستند تا با استفاده از الگوریتم‌ها پیش‌بینی کنند که در کدام مناطق شهر دست‌اندازها ایجاد خواهند شد. این روزها حتی شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت اپلیکیشن‌هایی را ساخته‌اند که مردم با استفاده از آن‌ها در خودروها می‌توانند جای دست‌اندازها را مشخص کنند و به دیگر رانندگان گزارش دهند.

کسی از تعداد دست‌اندازهایی که در سطح شهر وجود دارد، خبر ندارد اما همه با این مسئله که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است موافقند مخصوصا در مناطقی که تغییرات هوای متنوعی را تجربه می‌کنند. با این شرایط آمریکایی‌ها تخمین زده‌اند که در سال 3 میلیارد دلار هزینه تعمیرات ناشی از خرابی‌هایی را پرداخت می‌کنند که با افتادن در دست‌اندازها در خودروها به وجود می‌آیند. این خرابی‌ها در پنج سال گذشته از کجی رینگ خودروها تا به هم خوردن تنظیم فرمان خودرو و سیستم تعلیق خودرو بوده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روی آوردن شهرها به تکنولوژی برای مبارزه با دست‌اندازها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..