تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش استثنایی عابر با دیدن سارق در حال فرار + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است واکنش استثنایی یک مرد جوان را در مواجهه با یک سارق در حال فرار نشان می دهد. این عابر پیاده که شاهد سرقت پولی به مبلغ 170 یورو توسط این سارق از یک زن سالخورده بود  بلافاصله وارد عمل شد و با حرکتی استثنایی مانع فرار سارق شد. این اتفاق در مقابل یک  دستگاه خودپرداز بانک و در  یکی از خیابان های شهر منچستر انگلیس رخ داد.

واکنش استثنایی یک عابر با دیدن یک سارق در حال فرار + فیلم

در تصاویر منتشر شده در حالی که این مرد شجاع، سارق را گرفتار و نقش بر زمین کرده است دیده می شود. عابران پیاده و مغازه داران زیادی شاهد این صحنه و قدرت نمایی این عابر پیاده انساندوست بودند. در ادامه برخی از شاهدان به کمک این مرد شتافتند و با کمک به این مرد شجاع، سارق را تحویل پلیس دادند.

واکنش استثنایی یک عابر با دیدن یک سارق در حال فرار + فیلم

یکی از شاهدان عینی ضمن ستایش عمل انساندوستانه این مرد گفت : " تلاش این مرد جوان برای گرفتن سارق در حال فرار دیدنی بود. این صحنه مرا به یاد صحنه فیلمی قدیمی مربوط به دهه 70 انداخت."

گفتنی است؛ پلیس کلان شهر منچستر بازجویی از این سارق 43 ساله را آغاز کرده است.

واکنش استثنایی یک عابر با دیدن یک سارق در حال فرار + فیلم

بیشتر بخوانید

وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

انتهای پیام/

لحظه گرفتار شدن سارق فراری به‌ دست یک عابر پیاده شجاع



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش استثنایی عابر با دیدن سارق در حال فرار + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..