تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سفیر و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با مدیرکل اتحادیه فوتبال روسی

به گزارش شما نیوز ، در این دیدار سفیر ایران ضمن تبریک بابت پیروزهای تیم روسیه در بازی‌های جام جهانی و آرزوی موفقیت‌های روزافزون این تیم در این مسابقات، از برنامه ریزی و مساعدت‌های ارائه شده توسط اتحادیه فوتبال روسیه به تیم ملی فوتبال ایران برای حضور موفق در بازی های جام جهانی روسیه تقدیر و تشکر نمود.

الکساندر آلایف مدیر کل اتحادیه فوتبال روسیه نیز در این دیدار، ضمن تحسین بازی تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای خود مقابل مراکش و اسپانیا، اظهار کرد: مردم روسیه علاقمند و طرفدار تیم ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت ها هستند و من امیدوارم که بازیکنان ایران با پیروزی در بازی آتی خود در برابر پرتقال بتوانند به دور بعد رقابت ها صعود کرده و در مرجله یک هشتم نهایی با تیم روسیه در شهر سوچی مسابقه بدهد.


محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال و مسئول تیمهای ملی ایران نیز در این دیدار طی سخنانی ضمن تشکر بابت سازماندهی، همراهی و برنامه ریزی اتحادیه فوتبال روسیه برای برگزاری مسابقات جام جهانی در این کشور، از مسئولین تیم لوکوموتیو روسیه که تیم ملی کمپ خود را در محل تمرین آنها بنا کرده است، تقدیر نمود.

ساکت اضافه کرد: از ابتدا امیدوار بودیم که روسیه بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ را در سطح بالایی برگزار نماید که با شروع بازی ها شاهد این مهم بودیم.                                            

وی همچنین از برخورد گرم و صمیمی مردم روسیه در شهرهای مختلف با فرهنگها و تیم های مختلف از جمله تیم ملی جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاری کرد.

در پایان این دیدار فرش نفیس باقته شده توسط قالی بافان تبریزی به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در کشور روسیه به آلایف تقدیم گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سفیر و دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با مدیرکل اتحادیه فوتبال روسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..