تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب برای شاگردان کی روش

غیب ستاره تیم ملی پرتغال، می‌تواند خبر خوبی برای کی‌روش و شاگردانش باشد.

به گزارش شما نیوز ، اگرچه وقتی حرف از ستاره پرتغال به میان می‌آید همه فکرها به سمت رونالدو معطوف می‌شود اما پرتغالی‌ها به غیر از رونالدو بازیکنان خوب دیگری هم دارند که بهترین آن‌ها حداقل در این تورنمنت ژائو موتینیو است. بازیکن تیم موناکو که بعد از رونالدو، بهترین بازیکن پرتغالی‌ها در این جام بوده است.

او به همراه گوئدس تنها پاسورهای پرتغال در این جام بوده‌اند و موتینیو در بازی با مراکش به عنوان ستاره و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در نمرات سایت هو اسکورد، موتینیو با ۷،۵ امتیاز بعد از رونالدو بهترین بازیکن پرتغالی‌هاست. با حدود ۹۰ درصد پاس درست بهترین عملکرد را در میان بازیکنان فیکس که در هر دو بازی این تیم حضورداشته‌اند دارد. با میانگین ۲ پاس کلیدی بهتر از بقیه هم‌بازیانش طراح حملات پرتغال بوده و با میانگین ۲ سانتر صحیح در هر بازی با اختلاف بهرین بازیکن سانتوس بوده است.

البته توانایی‌های موتینیو فقط در فاز هجومی خلاصه نمی‌شود و در آمارهای دفاعی هم می‌توان ردپای او را در میان بهترین‌های تیم پیدا کرد. میانگین ۴،۵ تکل در هر بازی او را با فاصله زیاد از بقیه بازیکنان در صدر قرار می‌دهد. بازیکنی که خوب هم خطا می‌کند و خشونت هم یکی از فاکتورهای بازی‌اش است و میانگین سه خطا در هر بازی این فاکتو او را به خوبی نشان می‌دهد. ۲،۵ دریبل در هر بازی بالاتر از فونته و گوئدس تکنیک موتینیو در زمین را نشان می‌دهد. در تیمی که رونالدو بازی می‌کند قرار گرفتن در صدر بهترین‌ها کار آسانی نیست اما شماره ۸ قرمزپوشان در بسیاری از موارد این کار سخت را انجام داده است. غیبت او می‌تواند کمک بزرگی برای تیم کی‌روش باشد، شاید همه دوست داشتند رونالدو مقابل ایران بازی نکند اما غیبت موتینیو هم می‌تواند در میانه میدان اتفاقات خوبی برای تیم کی‌روش رقم بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب برای شاگردان کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..