تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان نگارش نسخه اولیه فیلمنامه «مشاور موجی»/ زمان اکران «قرارمون پارک شهر» به روزهای آینده موکول شد

پایان نگارش نسخه اولیه فیلمنامه «مشاور موجی»/ زمان اکران «قرارمون پارک شهر» به روزهای آینده موکول شدابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: نسخه اولیه فیلمنامه ای با نام موقت «مشاور موجی» طی چند روز آینده یعنی در تیرماه آماده می شود که اگر شرایط مالی تولید فراهم شود برای بحث کارگردانی و بازنویسی نهایی اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: این اثر فیلمنامه ای سیاسی با تم اجتماعی است که امیدواریم در ماه آینده به شرایط تولید برسیم.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت اکران«قرارمون پارک شهر» با نام قبلی«نیمکت» که بازیگرانی چون شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا در آن ایفای نقش داشتند، اظهار داشت: همچنان برای ایجاد شرایط مناسب اکران این فیلم پیگیر هستیم و منتظریم تا طی چند هفته آینده به چه نتیجه ای خواهیم رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اکران فیلم «قرارمون پارک شهر»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان نگارش نسخه اولیه فیلمنامه «مشاور موجی»/ زمان اکران «قرارمون پارک شهر» به روزهای آینده موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..