تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان آثار تصویری ویژه دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت

فراخوان آثار تصویری ویژه دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفتبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراخوان آثار تصویری، عکس، فیلم کوتاه، فیلم مستند و پویانمایی در دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت که همزمان با برگزاری این کنگره در 22 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، منتشر شد.

هدف این کنگره در بخش آثار تصویری «استفاده از قابلیت های هنر سینما در گفتمان سازی و ترویج موضوع پیشرفت در جامعه» و «ترغیب هنرمندان و جوانان به تولید آثار تصویری متناسب با اهداف کنگره پیشگامان پیشرفت» است.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 30 مهرماه 1397 است و نتایج داوری هر بخش ۲۲ آبان اعلام می‌شود. 22 آذر‌ماه نیز دوازدهمین کنگره در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) به کار خود خاتمه می‌دهد.

قالب های ارائه اثر: 1-عکس 2-فیلم کوتاه (داستانی) 3-فیلم مستند 4-پویانمایی است و در هر بخش یک اثر از نگاه هیأت داوران انتخاب و با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر می‌شود.

هیأت داوران از بین آثار رسیده به کنگره در بخش های یاد شده به چهار اثر شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و جایزه‌ نقدی اهدا می‌کند.

انتهای پیام/

فراخوان آثار تصویری ویژه دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان آثار تصویری ویژه دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..