تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعمیم دادن کاستی‌ها به کل نظام، فتنه دشمن است

تعمیم دادن کاستی ها به کل نظام، فتنه دشمن استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی بخشی از سخنان  روز سه شنبه خود (23 خردادماه 1397)  با مسئولان اجرایی استان در حرم مطهر رضوی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سید ابراهیم رئیسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مهمترین مؤلفه امنیت ملی کشور، اعتماد عمومی به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که دشمن می‌خواهد این مؤلفه امنیت ملی را مخدوش کند.

قطعاً نقص، کوتاهی، مشکل و کاستی‌هایی در گوشه و کنار کشور وجود دارد، اما تعمیم دادن آن به کل نظام مقدس اسلامی و مردم را در مقابل نظام نشان دادن، فتنه دشمن است."

دشمن قصد مخدوش کردن اعتماد عمومی مردم و امنیت ملی را دارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعمیم دادن کاستی‌ها به کل نظام، فتنه دشمن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..