تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معامله بیش از ۵۶هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی خرداد ماه سال ۹۷ شاهد معامله بیش از دو میلیون و ۱۰۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال بود .

به گزارش شمانیوز، طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۲۰۹ هزار و ۱۰ تن انواع محصول به ارزش ۲ هزار و ۶۴۵ میلیارد ریال بود.

بر این اساس در این تالار ۹۹۰ کیلوگرم زعفران، ۶۰ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۱۷۸ هزار و ۵۲۵ تن گندم، ۷ هزار و ۷۷۵ تن شکر، ۲۱ هزار و ۴۰۰ تن روغن خام، ۴۰۰ تن دانه‌های روغنی، ۱۰۰ تن خرما و ۷۵۰ تن جو طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۴۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۳۹۳ هزار و ۶۹۳ تن انواع قیر، ۳۱۰ هزار و ۹۴۱ تن انواع مواد پلیمری و ۱۲۲ هزار و ۸۳۰ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالا‌های معامله شده در این تالار می‌توان به دادوستد ۴۱۹ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۹ هزار و ۴۷۰ تن لوب کات، ۵۱ هزار و ۲۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۸ تن عایق رطوبتی، ۲۲۰ تن گاز‌ها و خوراک ها، ۴ هزار تن سلاپس واکس، ۴ هزار و ۵۱۷ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در خرداد ماه شاهد معامله ۴۶۷ هزار و ۷۹۱ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۳۷۰ هزار و ۱۳۵ تن انواع فولاد، ۲۰ هزار و ۱۵۵ تن انواع مس، ۵۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ تن کنسانتره، ۱۱ هزار و ۹۲۰ تن آلومینیوم، ۵ هزار تن سیمان، ۳۵ هزار تن آهن اسفنجی و ۲۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۱۰ هزار و ۴۱۰ تن انواع محصول کشاورزی و ۴ هزار و ۱۲۸ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معامله بیش از ۵۶هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..