تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق افق جمعیتی ۲۰هزار نفری کوی کوثر اراک در گرو تامین زیرساخت‌ها

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق افق جمعیتی ۲۰هزار نفری کوی کوثر اراک در گرو تامین زیرساخت‌های لازم و رفع کمبود‌های موجود است.

به گزارش شمانیوز:علی اکبر کریمی در جلسه با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و فرمانداری و شهرداری اراک به منظور بررسی مسائل و مشکلات کوی کوثر اراک، اظهار داشت: با توجه به ساکن شدن بخشی از جمعیت شهر اراک در کوی جدیدالتاسیس کوثر، مشکلات و کمبود‌های این شهرک مسکونی بایستی رفع و زیرساخت‌های لازم برای رفاه ساکنان این منطقه فراهم شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع تکمیل مدرسه و مسجد نیمه تمام کوی کوثر اراک از جمله مباحث مهم است و از نظر حمل و نقل عمومی نیز این شهرک مشکل جدی دارد که باید برطرف شود.
وی بیان کرد: ایجاد فضا‌های بهداشتی و درمانی، ورزشی، امکانات تفریحی و فضای سبز از دیگر نیاز‌های مهم کوی کوثر شهر اراک است که با توجه به افق جمعیتی ۲۰ هزار نفری این منطقه در آینده نزدیک، باید این زیرساخت‌ها مهیا گردد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: هر مجموعه و کوی تازه تاسیس مشکلات خاص خود را دارد و بخشی از این مشکل به عدم هماهنگی دستگاه‌ها و فقدان همکاری برای تقسیم کار برمی گردد.
کریمی تصریح کرد: در زمینه حل مشکلات کوی کوثر اراک، فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط بایستی در جریان قرار بگیرند تا تقسیم کار اصولی صورت پذیرد و کمبود‌ها به تدریج از میان برداشته شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کوی کوثر اراک از نظر موقعیت منطقه‌ای و وضعیت آب و هوایی از شرایط مطلوبی برخوردار است و می‌طلبد که دستگاه‌های مسئول و مرتبط با همکاری و تعامل، برای حل مشکلات و کمبود‌های این شهرک مسکونی گام موثر بردارند.

منبع:بنیاد مسکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق افق جمعیتی ۲۰هزار نفری کوی کوثر اراک در گرو تامین زیرساخت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..