تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دورهمی کمدین‌ها به خاطر یک آمپول ناقابل!

دورهمی کمدین‌ها در فیلم سینمایی «یک آمپول ناقابل»!داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «به خاطر یک آمپول ناقابل» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم سینمایی «به خاطر یک آمپول ناقابل» با توجه به دریافت پروانه ساخت به تهیه کنندگی خودم و کارگردانی علیرضا محمودزاده، با همکاری شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در استان اصفهان فیلمبرداری خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب برخی بازیگران این فیلم عنوان کرد: با هنرمندانی چون علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، قرارداد بستیم. همچنین بازیگران نوجوان این پروژه ژیار محمدزاده، محمد نوید میرزایی و شادی محمدپور هستند.

باباییان در پایان گفت: البته بازیگران دیگری هم به پروژه اضافه می شوند که در خبرهای بعدی اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

برخی بازیگران به خاطر یک آمپول ناقابل معرفی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دورهمی کمدین‌ها به خاطر یک آمپول ناقابل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..