تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران

مجله سیب سبز - شقايق جعفري: از حمام كه بيرون مي‌آييم موها وز مي‌شوند و شانه كردن، حالت دادن و صاف كردن‌شان كاري سخت و وقت‌گير است؛ مثلا درست زماني كه هيچ‌وقتي براي حالت دادن به موها نداريد بايد قيد رفتن به ‌مهماني را بزنيد يا از يك ساعت قبل شروع به صاف يا فر كردن آنها با دستگاه‌هاي برقي كنيد. اما اين ماجرا راه‌حل بهتري هم دارد؛ اینکه شما به محض خارج شدن از حمام به سمت ميز و آينه آرايشي‌تان برويد و براي حالت دادن به موها از يكي از محصولات آرايش مو استفاده كنيد. اگر به دنبال حالت‌دهنده‌اي مناسب براي موهاي خود مي‌گرديد به محصولات بازار زيبايي اين مطلب نگاهي بيندازيد.

گياه ليندن و حالت مو

شانه زدن و شكل دادن به موها بعد از هر بار استحمام تنها زماني راحت خواهد بود كه با كمك محصولي نرم و مرطوب‌كننده گره‌هاي متعدد ايجاد شده روي موها را به‌سادگي بتوان باز كرد. تا زماني كه موها در هم پيچيده و گره‌خورده هستند، انعطاف نداشته و حالت نمي‌گيرند.

آرام‌بخش‌های مو
پس اگر به آراستگي موهاي خود بعد از هر بار حمام رفتن اهميت زيادي مي‌دهيد مي‌توانيد با اسپري حالت‌دهنده و خوش‌عطر ايوروشه آنها را زيبا و خوش‌حالت بيارايید. اين محصول با خواص آبرسان درختچه اروپايي ليندن به شكل ارگانيك تارهاي موي شما را مي‌پوشاند و بعد از آرايش و حالت دادن به موها حالت آنها را تا 24 ساعت حفظ می‌كند. به تاييد متخصصان پوست و مو اين اسپري خاصيت آرام‌بخشی و ضدالتهابی داشته و از پوست كف سر در برابر آلودگي‌هاي محيطي مراقبت مي‌كند.

روش مصرف: محلول را روي موهاي نيمه‌خشك و نمدار خود اسپري كنيد و به آرامي ماساژ دهيد و بعد از كمي خشك شدن آن را به شكل دلخواه‌تان حالت دهيد.

سرم فرفري‌ها

شايد يكي از سخت‌ترين كارها بعد  از شستن، حالت دادن موهاي فر است. درست است كه اين مدل موها به خودي خود زيبا و خوش‌حالت هستند اما كار درست زماني سخت مي‌شود كه شما تصميم به تغيير حالت آن داريد. اما نگران نباشيد در ميان انبوه محصولات زيبايي، حالت‌دهنده‌هايي مخصوص موهاي فر و مجعد هم وجود دارد كه تغييرات دلخواه را روي موهاي شما ايجاد مي‌كند.

آرام‌بخش‌های مو
سرم حالت‌دهنده موهاي فر Farmesi با كمك تركيبات گياهي خود موهاي شما را از عمق بازسازي كرده و با حالت دادن طبيعي به موها خشكي آنها را از بين مي‌برد. اين سرم علاوه بر خاصيت حالت‌دهندگي باعث شفافيت، زيبايي و نرمي موهاي آسيب‌ديده مي‌شود و به گفته متخصصان بازار زيبايي حالت وز موها را گرفته و بستري مرطوب براي زيبايي و حالت آن فراهم مي‌كند.

روش مصرف: اين سرم مناسب براي انواع موها با جنس‌هاي مختلف است پس مقداري از آن را روي كف دست ريخته و روي موها به خوبي ماساژ و سپس حالت دهيد.

انعطاف با آلوئه‌ورا

موهایی كه بعد از مدت‌ها رنگ كردن  آسيب‌ديده و وز شده‌اند به سختي حالت دلخواه ما را به خود مي‌گيرند پس بعد از استفاده از ماسك‌هاي تقويت‌كننده بايد از روش‌هايي براي حالت دادن فوري به آنها استفاده كنيد كه علاوه بر خوش‌حالت كردن ‌شان، براي ساقه و پياز مو مغذي باشند و كمترين آسيب را به آنها وارد كنند. از طرفي اسپري‌هاي حالت‌دهنده موجود در بازار حاوي الكل هستند كه به‌راحتي موها را خشك و شكننده مي‌كنند اما در اين ميان اسپري تقويت‌كننده و حالت‌دهنده مو Forever متفاوت است.

آرام‌بخش‌های مو
آب موجود در اين محصول، رطوبت از دست رفته مو بر اثر تابش خورشيد و خشكي آب و هوا را بازگردانده و عصاره آلوئه‌ورای موجود در آن انعطاف‌پذيري مو براي حالت گرفتن را به حداكثر رسانده و پروتئين‌هاي گياهي محصول، تمام مواد مغذي مورد نياز موهاي شما را تامين مي‌كند.

روش مصرف: اسپري را با حدود ۲۵ سانتي‌متر فاصله روي موهاي خود بزنيد. فرم دلخواه‌تان را به موها داده و اجازه دهيد اسپري روي موها‌ی‌تان خشك شود.

ويتامينه و حالت دهنده

يكي از مشكلات رايج ما در استفاده از حالت‌دهنده‌هایی به شكل سرم، ژل و تافت سخت پاك و شسته شدن آنها از سطح موهاست. اگر تركيبات سنگين حالت‌دهنده‌ها شما را آزار مي‌دهد مي‌توانيد از محصولاتي با ساختاري سبك استفاده كنيد.

آرام‌بخش‌های مو
اوسيس كه محصولات پرتعدادي براي مراقبت و آراستن موها دارد با ارائه موس پرطرفداري نويد سريع‌ترين حالت‌دهنده را به خانم‌ها و آقايان داده كه علاوه بر از بين بردن الكتريسته ساكن موها، با يك برس به‌راحتي از روي موها پاك مي‌شود. اين محصول كه حاوي پرو ويتامين5 B و مجموعه‌اي از مواد طبيعي حالت‌دهنده و حجم‌دهنده است حالت‌پذيري موها را به حداكثر رسانده و رطوبت و درخشندگي آنها را تا ساعت‌ها حفظ مي‌كند.

روش مصرف: بطري موس را تكان داده و مقداري از كف ايجاد شده آن را روي موهاي نمدار بماليد و به شكل دلخواه حالت دهيد.

حالت‌دهنده حرفه‌اي‌ها

سشوار كشيدن‌هاي طولاني و گاه روزانه براي حالت دادن، آسيب‌هاي زيادي به موها مي‌رساند. حرارت سشوار مو را خشك مي‌كند و بعد از مدتي همه ساقه‌هاي آن را مي‌سوزاند پس بهتر است افرادي كه موهاي آسيب‌ديده دارند كمتر از حالت‌دهنده‌هاي برقي استفاده كنند و به جاي آن سراغ محصولاتي بروند كه علاوه بر حالت بخشيدن به موها از صدمه ديدن و ريزش آنها جلوگیری کند.

آرام‌بخش‌های مو اسپري آبرسان و حجم‌دهنده فيتو بهترين انتخاب براي افرادي است كه موهاي آسيب‌ديده دارند چراكه اين محصول با تركيبات گياهي از برگ رازيانه و بابونه از موهاي شما در برابر سشوار كشيدن‌هاي مرتب مراقبت مي‌كند. اين اسپري كه توسط آرايشگران حرفه‌اي هنرمندان استفاده مي‌شود، داراي ۹۷ درصد فرمول طبيعي و گياهي و بدون سيليكون، سديم كلرايد و سولفات است و ساختار مو را كاملا بازسازي مي‌كند.

روش مصرف: این محصول را روي ساقه و انتهاي موی نمدار و البته تميز اسپري كنيد و موها را با برس يا هر وسيله حالت‌دهنده‌اي حالت دهيد.

حجم‌دهنده 24 ساعته

شايد بدترين اتفاق براي خانم‌ها رفتن به ‌مهماني‌هاي بدون برنامه‌ريزي است كه هيچ زماني براي مرتب كردن موها و آراستن خود ندارند. اما با كمي خلاقيت متوجه مي‌شويد مي‌توانيد در همين زمان كم ،كارهاي بزرگي انجام دهيد. موس حالت‌دهنده پرطرفدار لورآل با ماندگاري بالا موهاي شما را به زيباترين شكل ممكن می‌آراید.

آرام‌بخش‌های مو
به گفته متخصصان بازار زيبايي اين محصول براي افرادي كه موهاي نازك و كم‌حجم‌تري دارند مناسب است چراكه بعد از هر بار حالت دادن، موها حجم زيادي به خود گرفته و جلوه‌اي براق و زيبا به خود مي‌گيرند. اين موس سبك است و بدون ايجاد چسبندگي و سنگيني حالت موهاي شما را تا ساعت‌ها ثابت نگه مي‌دارد.

روش مصرف: مقداري از موس را كف دست بریزید و روي موهاي مرطوب بماليد. اگر مي‌خواهيد موهاي پرحجم‌تري داشته باشيد از ريشه تا نوك مو را موس زده و اجازه دهيد موهای‌تان به حالت طبيعي خشك شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..