تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری جدی تیاگو آلکانتارا

 پس از اعلام خبری مبنی بر عدم علاقه بایرن مونیخ به ادامه همکاری با تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی خود، باشگاه‌های زیادی به جذب این بازیکن علاقه نشان دادند، آخرین آنها؛ رئال مادرید!

به گزارش شما نیوز ، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ و پس از روی کار آمدن پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا، از جمع آبی و اناری پوشان با ۲۵ میلیون یورو به باواریایی ها پیوست. حال پس از گذشت ۵ سال از این انتقال، به نظر می رسید زمان جدایی تیاگو فرا رسیده است.

رسانه های آلمانی در هفته های اخیر از تیم های منچسترسیتی، بارسلونا و یوونتوس به عنوان علاقه مندان به جذب این هافبک ریز نقش صحبت کرده اند و در جدیدترین خبر، رئال مادرید، قهرمانی سه دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا و دشمنه دیرینه بارسلونا این هافبک اسپانیایی را مد نظر دارد.

مارکا و بیلد آلمان اعلام کرده اند که رئال مادرید تیاگو را به عنوان جانشینی بر متئو کوواچیچ، هافبک کرووات و ناراضی این تیم در نظر دارند. بایرن مونیخ برای فروش تیاگو ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو درخواست کرده است و این رسانه ها معتقدند که قهرمان اروپا رقم درخواستی باواریایی ها را پرداخت خواهد کرد.

تیاگو مصدومیت های زیادی در بایرن مونیخ داشته و نتوانسته تمام خواسته های کادر فنی و هواداران این تیم را در سالیان اخیر برآورده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی؛ رئال مادرید مشتری جدی تیاگو آلکانتارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..