تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهیدحسین رزمی

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدحسین رزمی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهیدحسین رزمی در سال 1340 در روستای انویق در یک خانواده کشاورز و زحمتکش به دنیا آمد ، تا کلاس پنجم ابتدیی در زادگاهش تحصیل کرد و سپس جهت ادامه تحصیل به شهرستان ارومیه آمد،ولی فشار مادی و مشکلات مالی اجازه نداد که به مرتبه بالاتری از کلاس دوم راهنمایی راه یابد.
پس از ترک تحصیل همزمان با پیروزی انقلاب به استخدام ارتش در آمد و در تاریخ 6/5/1364 ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر شد.با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران چندین بار به جبهه های نبرد اعزام شد و در مناطق حاج عمران و عملیات والفجر 2 منشاء خدمات قابل توجهی بود.شهید رزمی بارها در جنگ جراحات سختی برداشته بود،ولی هر بار بعد از به دست آوردن سلامت نسبی دوباره عازم منطقه می گردید.
شهید در منطقه کردستان در مبارزه با یاغیگران مزدور دمکرات افتخارات فراوانی آفرید.در آخرین نبردش در عملیات پنجوین،دوشادوش دیگر رزمندگان اسلام با رشادت تمام با دشمنان قرآن و اسلام جنگید تا اینکه در تاریخ 25/2/1367 بر اثر اصابت ترکش خمپاره بعثی عراقی به شهادت رسید .
انتها ی پیام/

بیوگرافی شهیدحسین رزمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهیدحسین رزمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..