تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهایی برای افزایش توان جنسیِ مردان

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای همه‌ی مردها این است که در رابطه‌ی جنسی عالی عمل کنند. برای رسیدن به بیشترین میزان رضایت و لذت در فعالیت جنسی، داشتن قدرت جنسی کافی بسیار مهم است.

اما خیلی از مردها نمی‌توانند در فعالیت‌های جنسی خود عملکرد خوبی داشته باشند. مردهایی که کمبودها و نارسایی‌هایی در توان جنسی خود دارند معمولا پریشان و نگرانند و از این بابت که نمی‌توانند خود و همسرشان را راضی کنند احساس افسردگی می‌کنند. به مرور زمان این ناراحتی‌ها می‌توانند موجب مشکلات جسمی و روحی فراوانی بشوند. در برخی موارد، مردهایی که از ناتوانی‌های جنسی رنج می‌برند، حتی نمی‌توانند بچه‌دار شوند. در این مطلب راهکارهایی موثر و طبیعی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید توان جنسی خود را افزایش بدهید.

راهکارهای طبیعی افزایش توان جنسی

برخی از علائم معمول کم توانی جنسی

. بسیار کوتاه بودن طول مدت ارگاسم
. عدم نعوظ کافی
. زود انزالی
. عدم رضایت جنسی
. عملکرد ناقص جنسی

برخی از علل معمول کم توانی جنسی در مردان

. پایین بودن سطح تستوسترون
. پایین بودن میزان استقامت
. سست بودن کمر
. زود انزالی
. پیری
. استرس و اضطراب
. بیماری مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و ...

چگونه توان جنسی را افزایش بدهید

از استرس‌تان کم کنید

این اولین قدم برای بهبود توان جنسی است. استرس می‌تواند تاثیر منفی بر تمام جنبه‌های سلامتی‌تان بگذارد که شامل سلامت جنسی نیز می‌شود. طبق مطالعه‌ای که درباره‌ی تاثیر استرس بر فعالیت جنسی انجام شد، استرس باعث افزایش ضربان قلب و فشار خون شده و هر دوی اینها برای عملکرد و هیجان جنسی مضر هستند. ضمنا، استرس می‌تواند بر نعوظ و رسیدن به ارگاسم اثر بگذارد. یک راه عالی برای کاهش استرس، ورزش است. با همسرتان در مورد چیزهایی که موجب استرس‌تان می‌شود گفتگو کنید.

همچنین استرس می‌تواند شما را به سمت عادت‌های بدی مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل سوق بدهد که اینها نیز تاثیر منفی بر عملکرد جنسی‌تان می‌گذارند. پس باید راههایی پیدا کنید که هر چه زودتر از استرس‌تان کم کنید.

عادتهای بد را ترک کنید.

این هم یک راه دیگر برای تقویت توان جنسی است. کشیدن سیگار و مصرف الکل می‌تواند به عملکرد جنسی شما آسیب بزند. بنابر مطالعات انجام شده، محرک‌ها می‌توانند رگهای خونی مرتبط با تون جنسی‌تان را تنگ کنند. بنابراین ترک سیگار و الکل می‌تواند یکی از مهمترین قدمها برای بهبود توان جنسی‌تان باشد. سعی کنید عادتهای بد را با عادتهای سالم جایگزین کنید.

آفتاب بگیرید

ملاتونین کمتر یعنی توان بالقوه‌ی بیشتر برای میل جنسی. بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمک‌تان می‌کند میل جنسی‌تان را بیدار کنید، مخصوصا طی روزهای زمستان که بدن‌تان ملاتونین بیشتری ترشح می‌کند. این، یکی از موثرترین راهکارها برای تقویت توان جنسی است.

پیاز

اگر می‌خواهید توان جنسی خود را به طور طبیعی افزایش بدهید باید پیاز را وارد رژیم غذایی‌تان کنید. طبق تحقیقات، پیاز برای تقویت فوری توان جنسی مفید است. فقط کافیست چند تکه پیاز را با کره تفت بدهید. شما باید این ترکیب را همراه با عسل و با معده‌ی خالی میل کنید. این راهکار کمک‌تان می‌کند قدرت جنسی خود را بیشتر کرده و از انزال زودرس جلوگیری کنید.

کاه جو دوسر

طبق مطالعه‌ای در مورد کاه جو دوسر و فواید آن برای سلامت جنسی، معلوم شد کاه جو دوسر مشابه تونیک‌هایی عمل می‌کند که برای جلوگیری از انزال زودرس، تقویت نیروی جنسی و افزایش توان جنسی به کار می‌روند. همچنین کاه جو دوسر به تغذیه‌ی سیستم عصبی کمک کرده و حس لامسه را خوشایندتر می‌کند. بنابراین مصرف بیشتر کاه دوسر برای تقویت توان جنسی بسیار مفید است.

بادام

آزمایشات نشان داده بادام نیز برای افزایش میل جنسی و تقویت قدرت باروری مفید است. بادام دارای مواد مغذی زیادی بوده و زینک، سلنیوم و ویتامین E دارد که برای افزایش سلامت باروری سودمند است.

راهکارهای طبیعی افزایش توان جنسی

زنجبیل

زنجبیل نیز یکی از بهترین خوراکیها برای قدرت جنسی است. شما می‌توانید مقداری زنجبیل تازه وارد رژیم غذایی خود کنید تا توان جنسی‌تان به طور طبیعی تقویت شود. علت کارآمد بودن زنجبیل برای قدرت جنسی این است که می‌تواند جریان خون به سمت اندامهای جنسی را بیشتر کند.

وانیل

پروتستانها مصرف وانیل را منع کرده بودند زیرا میل جنسی را زیاد می‌کند.

ماهیهای چرب

ماهیهای چرب مانند شاه ماهی و سالمون وحشی دارای مواد مغذی فراوانی هستند که به سلامت قلب کمک می‌کنند. سلامت قلب نیز برای عملکرد خوب جنسی ضروری است.

مرکبات

انواع مرکبات را وارد رژیم غذایی روزانه‌ی خود کنید چون این میوه‌ها ویتامین C، روی و آنتی اکسیدانهای زیادی دارند. مثلا می‌توانید به سالادتان انواع مرکبات را اضافه کنید مانند گریپ فروت، پرتقال و یا اینکه سس سالادتان را با لیمو ترش درست کنید.

اسفناج

اسفناج منبع خوبی از منیزیم است و برای همین می‌تواند قدرت جنسی را افزایش بدهد. مصرف اسفناج برای افزایش جریان خون به سمت اندامهای تناسلی مفید است. کلم برگ، بروکلی و کلم فندقی نیز منابع خوبی از اسید فولیک هستند که ماده‌ی مغذی مهمی در توان جنسی به شمار می‌رود.

توت فرنگی

توت فرنگی نیز سرشار از آنتی اکسیدان بوده و برای سلامت قلب مفید است. مصرف این میوه به جریان خون کمک می‌کند. همچنین ویتامین C‌ و آنتی اکسیدانهای توت فرنگی برای افزایش تعداد اسپرمها سودمندند.

شکلات تلخ

مصرف شکلات تلخ می‌تواند باعث ترشح اندورفین شده و حال ِ شما را برای ارتباط بهتر با همسرتان خوب کند.

دانه‌ی چیا

اگر می‌خواهید بدون استفاده از داروهای مسکن، زندگی جنسی‌تان را بهتر کنید دانه‌ی چیا را فراموش نکنید. دانه‌ی چیا می‌تواند انرژی طولانی مدتی تولید کرده و قدرت جنسی را بیشتر کند. دانه‌ی چیا به دلیل مقادیر زیاد کربوهیدراتهای پیچیده و امگا 3، استقامت و هیجان جنسی را بیشتر می‌کند.

مغزها، تخم مرغ و گوشت گوساله

انوع مغزها شامل گردو، بادام، فندق و ... منابع خوبی از ال – آرژنین هستند که به نیتریک اکسید تبدیل شده و تقویت کننده‌ی توان جنسی است. در مورد تخم مرغ هم باید بگوییم سرشار از ویتامین‌های B5 و B^ بوده و به کاهش استرس و تعدیل هورمونها کمک می‌کند. یک ماده‌ی غذایی دیگری که باید در رژیم غذایی‌تان باشد تا توان جنسی‌تان بیشتر شود، گوشت گوساله است چون منبع خوبی از روی به شمار می‌رود.

چند نکته

به همسرتان توجه کنید

توجه و محبت بیشتر به همسر نه تنها رابطه‌ی جنسی‌تان را لذت بخش‌تر می‌کند بلکه خودتان هم انگیزه‌ی بیشتری برای رابطه‌ی جنسی پیدا می‌کنید.

هر روز رابطه‌ی جنسی برقرار نکنید

هر روز رابطه‌ی جنسی داشتن شما را دلزده می‌کند و حتی می‌تواند میل جنسی‌تان را کاهش بدهد. یک یا دو روز فاصله بگذارید.

پوزیشن‌های گوناگون را امتحان کنید

پوزیشن‌های جورواجور را امتحان کنید تا هم قدرت بیشتری احساس کنید و هم هر دوی شما راضی‌تر باشید. اگر همیشه در یک پوزیشن باشید کسل و دلزده می‌شوید.

مکمل‌های گیاهی مصرف کنید

اگر نیاز بود می‌توانید از مکمل‌های گیاهی تقویت کننده‌ی توان جنسی کمک بگیرید. مخصوصا اگر دچار مشکلات زیر باشید:

. فشار خون بالا یا دیابت
. بیماری مزمن
. جواب نگرفتن از هیچکدام از راهکارهای گفته شده حتی بعد از یک دوره‌ی طولانی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهایی برای افزایش توان جنسیِ مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..