تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام سرپرست آشپزخانه و مسئول روابط عمومی در مجموعه قصر ماهی

مجموعه رستورانی قصر ماهی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در استان مازندران،واقع در شهرستان بابلسر از افراد واجد شرایط زیر از طریق برگزاری مصاحبه دعوت به همکاری می نماید.

ردیفعنوان شغلیجنسیتشرایط احراز1سرپرست آشپزخانهآقاداشتن کارت پایان خدمتداشتن سابقه کاری در سرپرستی حوزه آشپزخانه و یا تولیدیداشتن حداقل مدرک لیسانسآشنا با حوزه آشپزی و طبخدارای سن بالای 30 سالقدرت متقاعدسازی بالا توانمندی سرپرستی منابع انسانی2مسئول روابط عمومیخانم/آقاداشتن حداقل مدرک لیسانستسلط کامل با نرم افزار فتوشاپتسلط بر کار با اینترنت و وبسایتتسلط بر کار با نرم افزارهای پیام رسان و صفحات اجتماعی (از جمله تلگرام و اینستاگرام)آشنا با حوزه گرافیک و طراحیدارای سن زیر 35 سالآشنایی با نرم افزارهای ادیت عکس و ویدیوآدرس : بابلسر – ابتدای بابلسر-میدان امام حسینمتقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.در subject میل عنوان شغلی درج گردد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام سرپرست آشپزخانه و مسئول روابط عمومی در مجموعه قصر ماهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..