تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه اصولگرا:درحالی که هنوز مردم سرپل ذهاب،درگیر زلزله اند،دعوت از بازیکن خارجی به تلویزیون،چرا؟

روزنامه اصولگرا:درحالی که هنوز مردم سرپل ذهاب،درگیر زلزله اند،دعوت از بازیکن خارجی به تلویزیون،چرا؟

فرهنگ > تلویزیون - سیاست روز نوشت:

این روزها جهان مشغول جام‌جهانی فوتبال در روسیه است و قطعاً ایرانیان نیز توجهی خاص به این مسابقات دارند به ویژه اینکه تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد. در این میان یک نکته مشاهده می‌شود و آن هزینه کردن‌های قابل تأمل برای دعوت از فوتبالیست‌های مطرح جهان برای سفر به ایران جهت حضور در برنامه‌های تلویزیونی و البته هزینه کردن‌های بسیار برای اعزام تیم‌های خبری و رسانه‌ای و بعضا نمایندگان مجلس و هنرمندان و... به روسیه به عنوان تشویق‌کنندگان تیم‌ملی است.
این سوال در ذهن ایجاد می‌شود در شرایطی که هنوز در کرمانشاه و سرپل‌ذهاب خانه و کاشانه مناسب مردم برای اسکان کودکانشان ندارند که با خیالی آسوده نظاره‌گر بازی‌های جام‌جهانی باشند و یا کودکانی هستند که اصلا تلویزیون ندارند که بخواهند بیننده این بازی‌ها باشند، هزینه کردن‌های بسیار برای آوردن بازیکنان معروف فوتبال به کشور و یا اعزام افرادی به عنوان گزارشگر و یا حامی تیم ملی به روسیه با پول بیت‌المال می‌تواند در اولویت باشد؟ قطعا پاسخ منفی است حتی برای آنانی که می‌گویند با پول شخصی به روسیه رفته اند قطعاً اولویت هزینه کردن این منابع برای تسریع در بازسازی ویرانه‌های زلزله در کرمانشاه و سرپل‌ذهاب خواهد بود. آن وقت می‌توان در کنار لذت بردن از بازی‌های جام‌جهانی و تیم‌ملی، شادی مضاعفی به نام سامان یافتن زلزله‌زدگان این مناطق و تماشای فوتبال توسط کودکان این بخش از میهن عزیزمان ایران را تجربه نماییم.

17302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه اصولگرا:درحالی که هنوز مردم سرپل ذهاب،درگیر زلزله اند،دعوت از بازیکن خارجی به تلویزیون،چرا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..