تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک به آتش کشیدن متصدی پارکینگ + فیلم 16+

لحظه وحشتناک حمله به متصدی پارکینگ ! + فیلم 16+به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک راننده به یک متصدی پارکینگ را به تصویر می کشد. " جفرسون د سوزا" متصدی 23 ساله در حال چک کردن نمایشگر دوربین مدار بسته پارکینگ یک مجتمع مسکونی بود که از پشت مورد حمله یک راننده قرار گرفت. این راننده در اقدامی جنون آمیز خود را به این جوان رساند و با ریختن بنزین روی سرش، او را به آتش کشید.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که حمله کننده در حالی که یک باک سفید رنگ در دست دارد وارد ساختمان کوچک می شود و پس از ریختن بنزین فندک را روشن می کند. لحظاتی بعد ناگهان سر و صورت جفرسون غرق شعله های آتش می شود و او در حالی که با مرگ در جدال است وارد محوطه پارکینگ می شود.

حال این جوان که در اثر این حادثه وحشتناک دچار سوختگی 60 درصد شده است وخیم گزارش شده است. پلیس مرد مهاجم را که هویتش "مارسلو کاوانکانته گومز" اعلام شده دستگیر کرده و بازجویی از او ادامه دارد.

گفتنی است؛ این اتفاق در منطقه " ترسوپلیس" واقع در جنوب شرقی برزیل رخ داد.

بیشتر بخوانید

ثبت لحظه حضور شبح نوزاد در اتاق خوابش! + فیلم

وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

انتهای پیام/

راننده عصبانی، متصدی پارکینگ را به آتش کشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک به آتش کشیدن متصدی پارکینگ + فیلم 16+»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..