تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسوایی اخلاقی برزیلی ها در روسیه

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تعدادی از هواداران تیم ملی برزیل در روسیه ، از توهین های خود به یک زن روسی در مسکو فیلمبرداری و آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


این اقدام هواداران که از سوی رسانه های برزیلی آبروریزی و رسوایی قلمداد شده، با واکنش های زیادی مواجه شده و تبعانی را نیز برای خاطیان به همراه داشته است.یکی از آنها از کار برکنار شده و برای فرد دیگر هم پرونده تشکیل شده است.
این حادثه در خیابان نیکلسکایا رخ داده است. چندین طرفدار برزیلی، زن روسی را احاطه کرده و به زبان پرتغالی شعارهای توهین آمیز سر دادند. در این فیلم می توان دید که زن مذکور با لبخند تلاش می کند تا این شعارها را که بدیهی است معنای آن ها را نمی داند، تکرار کند.

این ویدیو موجب خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد. بنابراین، آنها در سایت change.org، با راه اندازی پویشی خواستار مجازات این برزیلی ها شدند که فعلا جمعا بیش از 7.5 هزار تفر آن را امضا کرده اند.
بر اساس قوانین کیفری روسیه اتباع خارجی که در این فیلم مشاهده می شوند ممکن است بازداشت و محاکمه شوند.

رسانه های برزیلی برخی از « قهرمانان رسوایی» را شناسایی کردند. بنابراین، یکی از آنها،که کارمند یک شرکت هواپیمایی است، از کار اخراج شده است. یکی دیگر از برزیلی هایی که در این فیلم دیده می شود به نام ستوان ادواردو نونز شناسایی شد. درباره او تحقیقات رسمی آغاز شد. یکی دیگر از اعضای این گروه پیش از این بخاطر فساد مالی و اختلاس محکوم شده بود.
انتهای پیام/

آبرو ریزی هواداران برزیلی در روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسوایی اخلاقی برزیلی ها در روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..