تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو های 5 میلیون تومانی در بازار

اگر قصد خرید خودرو دارید و میخواهید تا 5 میلیون تومان هزینه کنید, می توانید یکی از خودرو های زیر را خریداری نمائید.

با 5 میلیون چه ماشینی بخریم؟

گزارش میدانی ما نشان می‌دهد که پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۸۱ با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. برای یک پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۷۷ نیز که اطلسی رنگ است، فروشنده ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت گذاشته است.

در میان خودرو‌هایی که برای فروش گذاشته شده، یک پیکان، سدان دوگانه‌سوز مدل ۱۳۸۰ با ۲۴۰ میلومتر کارکرد دیده می‌شود که ۴ میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، یک رنو پی‌کی مدل ۱۳۸۱ با ۱۶۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیده می‌شود. خودرو پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۷۹ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو های 5 میلیون تومانی در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..