تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش می‌داند با پرتغال چه کند!

مهر: جواد زرینچه  در خصوص شکست یک بر صفر ایران برابر اسپانیا گفت: بازی خوبی را تیم ملی ایران انجام داد و توانست اسپانیا را غافلگیر کند. ما توانستیم ارائه گر یک نمایش قابل قبول برابر اسپانیا باشیم و اگر هم باختیم شایسته بازی کردیم و تحسین همگان را واداشتیم.

وی تاکید کرد: یک اشتباه باعث شد تا دروازه مان باز شود. اگرچه خط دفاع ما عالی بود و بازی تدافعی منطقی را در مجموع انجام دادیم اما بر اثر یک اشتباه و توپی که پس از برخورد با رضاییان به کاستا رسید و او توانست دروازه ما را به طور اتفاقی باز کند و اگر این اتفاق رخ نمی داد اسپانیا نمی توانست از ما امتیاز بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی تصریح کرد: دفاع ما و بازی تدافعی مان در زمین باعث شد اسپانیا عصبی شده و نتواند روند همیشگی خود را اجرا کند. اگرچه آنها بازیکن سرعتی مثل رونالدو را در اختیار نداشتند و تنها ایسکو تا حدودی توانست مدافعان ما را اذیت کند اما در مجموع یک بازی قابل قبول، دفاعی منطقی و حفظ توپ خوبی را داشتیم و تنها بدشانسی باعث شد امتیازات این دیدار را از دست داده و شانس مان برای صعود به دور بعد کمرنگ شود.

زرینچه خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم این نفراتی که در زمین بودند ۵۰ درصد بازیکنان بزرگ ایران بودند و روی نیمکت نفراتی حضور داشتند که در صورت حضور در زمین می توانند همه را غافلگیر کنند و این نشان می دهد که فوتبال ما از بازیکنان بزرگ و حرفه ای سود می برد و آینده خوبی برای آینده فوتبال ایران وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید تنها با یک گل بازی را به اسپانیا واگذار کنید، تصریح کرد: باید بپذیریم که بازی سختی را پیش رو داشتیم البته با آن عملکردی که مقابل مراکش داشتیم من مطمئن بودم اسپانیا به راحتی نمی تواند ما را به راحتی شکست دهد و اعتقاد دارم بازیکنان ما در این بازی سرافراز بودند و در خصوص اسپانیا هم باید بگویم این تیم با این روندی که در پیش گرفته اگر از گروه خود صعود کند به طور حتم در مرحله بعدی حذف خواهد شد چون از آمادگی بالایی برخوردار نیستند و اگر به تیم های بزرگ و صاحب نام بربخورند مطمئنا شرایط سختی خواهند داشت.

زرینچه در خصوص دیدار دوشنبه آینده تیم ملی مقابل پرتغال هم گفت: باید بازی با اسپانیا را فراموش کنیم که مطمئنا کارلوس کی روش این کار را کرده او از امروز تمام برنامه های خود را برای دیدار برابر پرتغال گذاشته و با آنالیز خوبی که از پرتغال انجام خواهد داد با نقاط ضعف این تیم آشنا شده و بازیکنان را برای این بازی حساس آماده خواهد کرد و امیدوارم تیم ملی ما بتواند حتی اگر به مرحله بعد هم صعود نکرد یک بازی قابل قبول و تماشاگرپسند را مانند دو دیدار گذشته اش به نمایش بگذارد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن ایران برابر اسپانیا چه کسی بود، گفت: از یک نفر نمی توانم نام ببرم از دروازه بان تا مهاجمان ما همگی بهترین بودند و توانستند یک بازی خوب و قابل قبول را ارائه داده و همه آرزو می کنند هم مقابل پرتغال عملکرد خوبی داشته باشیم و هم بتوانیم این تیم را شکست داده و به دور بعد صعود کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش می‌داند با پرتغال چه کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..