تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبداللهی: برتری بر پرتغال دور از دسترس نیست

تسنیم: نصرالله عبداللهی درباره شکست یک بر صفر ایران برابر اسپانیا در دومین بازی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: تیم ملی عالی بازی کرد. شاید یکی از بهترین بازی‌هایمان در تاریخ فوتبال ایران بود. تیم ملی نباید می‌باخت، همه خوب بازی کردند اما اتفاقات فوتبالی باعث این شکست شد. اگر مقابل پرتغال نیز همانند اسپانیا بازی کنیم، برتری برابر آنها دور از دسترس نخواهد بود، هر چند پرتغال امید بیشتری دارد و با یک تساوی صعود می‌کند.

وی در مورد اینکه چرا تمرینات استقلال دیر آغاز می‌شود، تصریح کرد: زمانی که مسابقات باشگاهی به پایان رسید، مربیان برنامه‌ریزی کردند که چهارم تیرماه تمرینات آغاز شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص عدم تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته گفت: قرارداد همه بازیکنان تمدید می‌شود. مگر بازیکنان به تیم دیگری رفته‌اند؟ همه می‌مانند.

عبداللهی در رابطه با بحث پیوستن امید ابراهیمی به یک تیم قطری گفت: ان‌شاء‌الله امید هم می‌ماند. برای بازیکنان بازی کردن در ایران بهتر است. امید ازدواج کرده و رفتن به خارج از کشور برای او خیلی آسان نیست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبداللهی: برتری بر پرتغال دور از دسترس نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..