تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی: آندری لونین به رئال مادرید پیوست

ورزش سه: آندرس لونینف گلر 19 ساله اوکراینی امشب رسما به رئال مادرید پیوست.

 دو روز پیش بود که ابتدا مارکا خبر از پیوستن لونین به رئال داد و امروز این خبر رسما از سوی باشگاه رئال مادرید تایید شد.

لونین که برای باشگاه زوریا اوکراین بازی می کرد، با قراردادی شش ساله به ارزش 9 میلیون یورو که با یکسری بندها تا 13.4 میلیون یورو نیز ممکن است افزایش یابد، راهی رئال مادرید شد. او قرار است برای تیم دوم رئال به میدان برود و البته احتمال انتقال قرضی او به یک تیم معتبر برای کسب تجربه نیز وجود دارد.

رسمی: آندری لونین به رئال مادرید پیوست

او به مارکا گفت:« از کودکی هوادار رئال بودم و همواره رویای بازی برای این تیم را داشتم. به خاطر رئال 3 هزار پیشنهاد دیگر را رد کردم. فعلا عجله ای برای تبدیل شدن به گلر شماره یک رئال ندارم و سال ها فرصت دارم تا به این مهم دست یابم.»

رسمی: آندری لونین به رئال مادرید پیوست

رسمی: آندری لونین به رئال مادرید پیوست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی: آندری لونین به رئال مادرید پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..