تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خوشمزه شاورمای مصری+عکس

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛غذاھای مصری شامل مقادیر زیای حبوبات، سبزیجات و میوه ھا ھستند، چون این مواد اولیه به مقدار زیاد و با کیفیت عالی در دره غنی نیل تولید میشوند. اساس این غذاھا بر پایه حبوباتی مانند لوبیا و عدس و ھمچنین سبزیجات و پیاز استوار است به طوریکه ھمیشه در بیشتر غذاھای مصری حبوبات و پیاز وجود دارند.

شاورمای مصری را تجربه کنید

گیاھخواران معمولا ھیچ مشکلی در مصر نخواھند داشت زیرا گوشت به طور سنتی در مصر گران بوده و در نتیجه مصرف آن کمتر رایج است. و، اما طرز تهیه شاورما:

آماده سازی: ۱ ساعت

مدت انتظار: ۱ ساعت

مواد اولیه:

نمک ۱ قاشق غذاخوری

آب ۲/۱ لیوان

سیر ۵ حبه

ماست ۱ لیوان

آرد سفید ۴ قاشق غذاخوری

گوجه فرنگی ۱ عدد

خیار شوربه مقدار کافی

سیب زمینی ۲ عدد - سرخ شده

پیاز ۲ عدد - قرمز

مرغپخته شده و خرد شده

سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری

نان ساندویچ به مقدار لازم

مواد لازم اصلی:

مرغ پخته شده خرد شده
پیاز قرمز
سیب زمینی سرخ شده
خیار شور
گوجه فرنگی
نان ساندویچی

مواد لازم برای سس ساندویچ:

آرد سفید
ماست
آب
سیر
نمک
سس مایونز

طرز تهیه:

ابتدا مرغ را با دو لیوان آب و یک حبه سیر و یک عدد پیاز در قابلمه روی حرارت ملایم می‌گذاریم تا به مدت یک ساعت بپزد.
پیاز‌ها را به صورت خلال ریز می‌کنیم و با کمی روغن در ماهیتابه سرخ می‌کنیم تا رنگ آن طلایی شود. مرغ پخته شده را خلال می‌کنیم و با پیاز در ماهیتابه کمی تفت می‌دهیم تا کمی طلایی شود. مخلوط را در ظرف دیگری می‌ریزیم و سس را روی آن می‌ریزیم و خوب با هم مخلوط می‌کنیم. اضافه‌های نان ساندویچی را دور می‌ریزیم و داخل آن را با مخلوط پر می‌کنیم و خیار شور با گوجه‌فرنگی خلال شده و سیب زمینی سرخ شده را روی مرغ می‌گذاریم.

طرز تهیه سس:

تمام مواد لازم برای سس را با هم در مخلوط‌کن با هم مخلوط می‌کنیم به‌طوری که سس صاف و یکدستی به‌دست بیاید سپس سس مایونز را در آخر به آن اضافه می‌کنیم و خوب بهم می‌زنیم.

منبع:الکوثر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خوشمزه شاورمای مصری+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..