تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود DC Legends: Battle for Justice 1.20.2 – بازی نقش آفرینی محبوب “اسطوره ها” اندروید + مود

دانلود امروز 0+

تاریخ انتشار جمعه ۰۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.20.2

دوست داشتن 1

DC Legends: Battle for Justice v1.20.2 + Mod – بازی اسطوره  ها دی سی مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (برنده مسابقه + آسیب زیاد به دشمن)
بازی اینترنتی و آنلاین است

DC Legends: Battle for Justice – اسطوره ها دی سی: نبرد برای عدالت یک بازی نقش آفرینی محبوب از Warner Bros. International Enterprises برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب DC Legends: Battle for Justice برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده با حضور تمام ابر قهرمانان و ابر شرورهای مورد علاقه تان همچون بتمن، سوپرمن، جوکر و غیره را تجربه کنید! وقتی سایه تاریک اعتقادی خطرناک که از آن به “تاریک ترین شب” یاد می شود، بر سر جهان بیفتد دیگر شجاعت به تنهایی برای نجات دنیا کافی نیست ؛ وقت آن رسیده است که تیمی از قهرمانان اسطوره ای تشکیل دهید و آن ها را تا پیروزی کامل بر نِکرون خبیث هدایت کنید اما هیچ گاه فراموش نکنید که داشتن استراتژی تنها راه رسیدن به این هدف و برقراری صلح و آرامش در دنیاست! فکر می کنید تصمیمات شما سرنوشت دنیا را چطور رقم بزند؟! طیف گسترده ای از قهرمانان را گرد هم آورید و با کمک ان ها به نبرد با دشمنان بروید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نقش آفرینی هستید بدون شک DC Legends: Battle for Justice نظرتان را جلب میکند!

DC Legends: Battle for Justice

بازی DC Legends: Battle for Justice تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط این بازی زیبا را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

توجه : در صورت تمایل به داشتن نسخه مود، ابتدا باید نسخه اصلی را نصب کرده و آموزش را پشت سر بگذارید و در نهایت اقدام به نصب نسخه مود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.7 :

* اضافه شدن قهرمانان جدید و ویژگی های دیگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود DC Legends: Battle for Justice 1.20.2 – بازی نقش آفرینی محبوب “اسطوره ها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..