تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود The Franz Kafka Videogame 1.01 – بازی پازل خاص و فوق العاده “فرانتس کافکا” اندروید + دیتا

دانلود امروز 6+

تاریخ انتشار جمعه ۰۱ تیر ۱۳۹۷

1

نسخه 1.0.1

دوست داشتن 1

معرفی و عرضه یک بازی پازل زیبا برای اولین بار در ایران !

The Franz Kafka Videogame یک بازی پازل فوق العاده زیبا و خاص با طراحی و ساخت کم نظیر از Daedalic Entertainment GmbH برای اندروید است که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای پازل را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! این بازی دوست داشتنی با الهام از نوشته های نویسنده آلمانی “فرانتس کافکا” طراحی و ساخته شده است که در ان داستانی سورئال از شخصی بنام .K روایت می شود که به او پیشنهاد یک شغل غیر منتظره داده می شود و این موضوع باعث تغییر مسیر زندگی اش می شود! شخصیت اصلی بازی ماجراجویی جدیدش را به مکانی دور آغاز می کند و در این راه شما نیز با او همراه میشوید! طیف گسترده ای از معماها و پازل های مختلف در بازی The Franz Kafka Videogame گنجانده شده است که شما می توانید همه ان ها را به صورت اشاره و کلیک پشت سر بگذارید! محیط بازی تماما به صورت نقاشی مانند است و تجربه یکی از زیباترین بازیهای ماجراجویی – پازل را برایتان با ارمغان می آورد!

The Franz Kafka Videogame

بازی The Franz Kafka Videogame هنوز در گوگل پلی فروشی نداشته و با دانلود ان از فارسروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! نسخه خریداری شده و کامل بازی The Franz Kafka Videogameبه صورت رایگان به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه شده که می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V1.01:

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mif2000.kafka را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود The Franz Kafka Videogame 1.01 – بازی پازل خاص و فوق العاده “فرانتس کافکا” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..