تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| سه ملی پوش ایرانی در تیم منتخب روز جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران با وجود این که عملکرد درخشانی در دیدار برابر اسپانیا داشت، اما در نهایت با یک گل تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.
عملکرد خوب شاگردان کارلوس کی‌روش در این دیدار حساس باعث شد تا سه بازیکن از این تیم در تیم منتخب روز جام جهانی قرار گیرند.
احسان حاج صفی، سید مجید حسینی و سعید عزت اللهی توانستند با ارائه بازی خوب در تیم منتخب روز باشند و در کنار بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس قرار گیرند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید چهار تیر به مصاف پرتغال برود و تنها در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند به دور بعد صعود کند.

عکس| سه بازیکن ایرانی در تیم منتخب روز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| سه ملی پوش ایرانی در تیم منتخب روز جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..