تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدترین آفت زندگی دنیاگرایی است

مربی کلاس تدبر در قرآن پایگاه راهیان کربلا حوزه مقداد تبریز با اشاره به آیات ابتدایی سوره الفجر گفت: بدترین آفت زندگی دنیاگرایی است، دنیاگرایی آفتی است که نتیجه مستقیم غلبه هوای نفس بر آدمی است و بلای بزرگ تر از غلبه نفس بر آدمی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام نظری افزود: هواى نفس، بلاى بزرگى است، گاهى ديدگاه انسان را چنان تغییر می دهد كه زشت را زيبا و زيبا را زشت مى بيند همانگونه كه قرآن مجيد درباره گروهى از اقوام منحرف پيشين مى فرمايد؛ «وَزَيَّنَ لَهُمُ الشَّيْطَانُ أَعْمَالَهُمْ»، یعنی شيطان اعمال آن ها را در نظرشان زينت داده است.

وی ادامه داد: هنگامى كه زندگى دنيا در نظر انسان خوشايند و زيبا باشد، آخرت در نظرش زشت و ناپسند است، از آن مى گريزد و به سوى دنيا باشتاب مى رود و اين است سرنوشت همه كسانى كه وسوسه هاى شيطان و هوى و هوس هاى نفس، ديد و فكر آن ها را تحت تآثیر قرار داده است.

حجت السلام نظری اضافه کرد: امام علی(ع) به سرنوشت فريب خوردگان دنیا اشاره كرده و مى فرمايند؛ «آن فريب خورده اى كه با برترين همت (و بالاترين كوشش) بر دنيا ظفر يافته همچون كسى نيست كه به كمترين سهم خود از آخرت دست يافته است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدترین آفت زندگی دنیاگرایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..