تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین ضرورت جامعه تامین سلامتی مردم است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح بیابان زدایی در بناب، گفت: برای اجرای طرح های بیابان زدایی و مقابله با ریزگردها مشکلی از بابت اختصاص بودجه وجود ندارد چراکه نخستین ضرورت جامعه تامین سلامتی مردم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضیاء الله اعزازی  افزود: مجلس از هرگونه طرح، پیشنهاد و درخواست بودجه به مخصوص در رابطه با احیای دریاچه ارومیه در حد امکانات کشور حمایت می کند.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه طرح بیابان زدایی از کانون ریز گرد های نمکی در حاشیه دریاچه ارومیه در شهرستان های آذرشهر، عجب شیر، بناب و ملکان از سال 93 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل ها و مراتع کشور برای تثبیت و افزایش پوشش گیاهی در اراضی حاشیه دریاچه های در حال خشک ماموریت ویژه ای دارد.
داور نامدار با اشاره به بوته کاری، نهال کاری و قرق مراتع در شهرهای آذرشهر، عجب شیر و بناب گفت: هر سال حدود 6 میلیارد تومان در این سه شهرستان هزینه می شود.
وی اعلام کرد: در سال جاری برای حمایت از دامداران حاشیه دریاچه ارومیه و تالاب قره قشلاق به علت قرق مراتع حدود 40 تن جو در بین دامداران توزیع خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین ضرورت جامعه تامین سلامتی مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..