تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارکنان تبلیغات اسلامی باید تفکر فرهنگی و دینی داشته باشند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کارکنان تبلیغات اسلامی باید دارای تفکر فرهنگی و دینی باشند و با رویکرد و دیدگاه فرهنگی و دینی در جامعه فعالیت و خدمت کنند.

کارکنان تبلیغات اسلامی باید تفکر فرهنگی و دینی داشته باشند

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، در آستانه سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز، یکم تیرماه اظهارکرد: کسی که در سازمان خدمت می‌کند باید فلسفه سازمان، اساسنامه، ماموریت و وظایف سازمان را بداند و نیاز است همه اساسنامه را مطالعه نماید.
وی با اشاره به اینکه رفتار و منش و تفکر همه ما در دستیابی به تحقق اهداف مهم و اساسی است، افزود: کسی که در واحدهای فرهنگی کار می‌کند، باید دیدگاهش نیز فرهنگی باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: لازم است رفتار، کردار و گفتار همه کارکنان این نهاد انقلابی متناسب با سازمان باشد.
وی بر رعایت قوانین و مقررات تأکید کرد و افزود: لازم است همه کارکنان قوانین و مقررات و نحوه پوشش و رفتار را در محیط اداری رعایت کنند.
حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه در آستانه سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی قرار داریم، یادآور شد: همه همکاران باید تلاش کنند تا قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و عملکرد تبلیغات اسلامی کردستان به مخاطبان و عموم مردم اطلاع داده شود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارکنان تبلیغات اسلامی باید تفکر فرهنگی و دینی داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..