تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سه درصدی بهای نفت

بهای نفت بعد از تصمیم اوپک به افزایش تولید، بیش از سه درصد افزایش یافت.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، در حالی که سازمان کشورهای صادر کننده نفت، اوپک روز جمعه تصمیم گرفت تولید خود را حدود یک میلیون بشکه در روز افزایش دهد، بهای طلای سیاه افزایش یافت.

در بازار لندن، بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه اوت با دو و نیم دلار (سه و چهار دهم درصد) افزایش در مقایسه با روز پنجشنبه به 75 دلار و 55 سنت رسید. همچنین در بازار معاملات نیویورک، هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه اوت با سه دلار و چهار سنت ( 4.6 درصد ) افزایش به 68 دلار و 58 سنت رسید.
بازار نفت این هفته به شدت تحت تاثیر گمانه زنی ها درباره نتیجه نشست اوپک قرار داشت. اوپک روز جمعه در نهایت به اتفاق تصمیم گرفت تولید روزانه خود را حدود یک میلیون بشکه افزایش دهد. در همین حال؛ این هدف در متنی که اعضای این سازمان امضا کردند، نیامده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سه درصدی بهای نفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..