تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن دو باند قاچاق جوانان و کودکان مغربی به اسپانیا

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ پلیس اسپانیا و یوروپل از متلاشی کردن دو باند قاچاق جوانان و کودکان مغربی به اسپانیا خبر دادند

پلیس اسپانیا و یوروپل (پلیس اروپا) روز جمعه اعلام کردند دو باند قاچاق کودکان و جوانان مغرب را به اسپانیا متلاشی کرده اند.
این منابع اعلام کردند این دو باند با استفاده از جت اسکی, کشتی و کامیون جوانان مغرب را به طور غیر قانونی به اسپانیا قاچاق می کردند.
پلیس اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد یکی از این دو باند برای قاچاق یک کودک کم سن و سال با قایق از مغرب 2000 یورو درخواست می کرد که بهای قاچاق ممکن بود در صورتی که آب و هوا خوب نباشد, تا 8000 یورو نیز افزایش یابد.
بهای قاچاق با جت اسکی 5000 یورو و بهای مخفی کردن کودکان در کامیونی در کشتی که از مغرب به اسپانیا عزیمت می کرد, 2500 یورو بود. این گروه به قاچاق بیش از 100 مهاجر غیر قانونی مظنون است.
پلیس اعلام کرد 22 نفر اعضای این باند از جمله سه کارمند یک بازداشتگاه جوانان را در آستوریاس که به تهیه مدارک جعلی برای عبور مهاجران برای کار غیر قانونی در اسپانیا مظنون هستند, بازداشت کرده است.
پلیس همچنين اعلام کرد در عملیاتی جداگانه، یک باند دیگر را که نه تنها کودکان را قاچاق می کرد, بلکه کودکانی را که گروه های رقیب قاچاق می کردند, می ربود و در جنگل ها یا مخفی گاه ها تا زمانی که باجی به آنها پرداخت شود, زندانی می کرد متلاشی کرده است.
یوروپل در بیانیه خود خاطر نشان کرد "این باند جنایی از خانواده های کودکان در مغرب اخاذی می کرد و برخی مواقع به تهدید و خشونت متوسل می شد تا باج 500 یورویی برای آزادی آنها دریافت کند". پلیس اسپانیا تصریح کرد شش عضو این باند را بازداشت کرده است.
تنگه جبل الطارق به عرض 14 کیلومتر که با قایق در مدت 35 دقیقه می توان از آن عبور کرد به مسیری مهم برای مهاجران غیر قانونی تبدیل شده است. اسپانیا سومین کشور در قاره اروپا است که مهاجران غیر قانونی به آن وارد می شوند. شمار مهاجران غیر قانونی که به اسپانیا وارد می شوند, به شمار آنها در ایتالیا نمی رسد اما به تعداد مهاجران غیر قانونی که به یونان وارد می شوند, نزدیک است.
به گفته سازمان بین المللی مهاجرت, بیش از 22400 نفر مهاجر غیر قانونی از طریق دریا در سال گذشته به اسپانیا وارد شده اند که سه برابر تعداد مهاجران غیر قانونی است که در سال 2016 به اسپانیا آمده بودند.

تاکنون 223 نفر نیز در هنگام عبور از دریا برای رفتن به اسپانیا جان باخته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن دو باند قاچاق جوانان و کودکان مغربی به اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..