تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر شهید مدافع حرم در مشهد تشییع شد

قدس انلاین : پیکر پاک شهید سید مهدی حسینی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) روز جمعه در مشهد تشییع شد.

پیکر این شهید 25 ساله جمعی لشکر فاطمیون با حضور جمعی از مسئولان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی پس از اقامه نماز جمعه در صحن آزادی حرم مطهر رضوی تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده شد.

شهید حسینی 20 خرداد ماه جاری در منطقه بوکمال سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) طی نبرد با نیرو های تکفیری به شهادت رسید.
خراسان رضوی 17 هزار و 111 شهید در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده که 300 نفر از این تعداد شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر شهید مدافع حرم در مشهد تشییع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..