تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"نادیده‌ها" تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به دلیل استقبال بی‌نظیر علاقه مندان به هنر و فرهنگ ایرانی از نمایشگاه " نادیده‌ها " در کاخ اختصاصی نیاوران، این نمایشگاه تا 15 تیر ماه تمدید شد.

این مجموعه که برای نخسین بار در معرض نمایش قرار گرفته شامل آلبومی از آثار نقاشی در ابعاد کوچک متعلق به تعدادی از هنرمندان برجسته جنبش نوگرای ایران از جمله مارکو گریگوریان، مسعود عربشاهی، جعفر روحبخش، سهراب سپهری، ابوالقاسم سعیدی، محمد احصایی، فرامرز پیلارام، منیر شاهرودی فرمانفرماییان، بهجت صدر، صادق تبریزی است که با تکنیک های مختلف رنگ روغن، مداد رنگی و پاستل، طراحی مدادی، ترکیب مواد و ... انجام شده است.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه "نادیده ها" می توانند تا 15 تیرماه از ساعت 9 تا 18 به کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و مجموعه تا ساعت 19 فعال است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"نادیده‌ها" تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..