تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی دستگاه قضایی گلستان به ۴۰۰ هزار پرونده در سال ۹۶

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان گرگان با اشاره به هفته قوه قضائیه در سالروز شهادت آیت الله بهشتی اولین رییس قوه قضائیه کشور و اولین رییس دیوان عالی کشور گفت: شهید بهشتی مظلوم زندگی کرد و مظلومانه هم به شهادت رسید وی به دنبال عدالت بود همان گونه که مولا و مقتدای ایشان امیرالمومنین علیه السلام هم به دنبال عدالت بود و مظلومانه در محراب نماز به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه هم اهل ظلم ستیزی است و همین سبب شده که تنها رئیس قوه قضاییه‌ای که در دنیا تحریم شده است رئیس قوه قضاییه ایران باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره هجمه‌ها علیه دستگاه قضایی در سال‌های اخیر گفت: امروز منافقینی که ۱۷ هزار ایرانی از جمله شهید بهشتی و رجایی و باهنر را ترور کرده اند به دنبال مظلوم نمایی هستند و برخی افراد هم در داخل و خارج کشور به دنبال تطهیر چهره این گروه تروریستی هستند.

هاشمیان گفت:: حواسمان باشد که این‌ها جنایت کارند و نه تنها خودشان بلکه همه کسانی که باعث شهادت دکتر بهشتی و شهدای ترور شدند و زمینه را برای شهادت ایشان فراهم کردند متهم هستند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت:: با همراهی و همکاری مردم و مسئولان، امامان جمعه و همه ارگان‌های فرهنگی، جرم کاهش یافته و ورودی پرونده به محاکم استان کم شد.

هادی هاشمیان افزود: در نتیجه این همراهی رتبه فرهنگی دادگستری استان با ۲۷ پله صعود از ۳۰ کشور به سوم رسید.

رییس کل دادگستری گلستان در ادامه سخن خود از مردم خواست: با مطالعه قوانین و مشورت با حقوقدانان قبل از سپردن پول و اموال خود به دیگران و انعقاد قرارداد‌ها، هم خودشان را به دردسر نیاندازند و هم حجم زیادی پرونده به دستگاه قضایی روانه نکنند.

هادی هاشمیان افزود: واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی در دادسرا‌ها و دادگستری‌های سراسر استان آماده اند تا مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارئه دهند و علاوه بر آن شماره تلفن ۱۲۹ دادگستری‌های استان نیز، تلفنی به مردم مشاوره می‌دهد.

انتهای پیام/م

دستگاه قضایی گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی دستگاه قضایی گلستان به ۴۰۰ هزار پرونده در سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..