تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأخیر ۱۸ ماهه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات علوم پزشکی بقیةالله

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

درهای بسته تنها بیمارستان دندانپزشکی کشور بر روی بدقولی بیمه‌ها / تأخیر 18 ماهه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالباتعلیرضا جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: اخیرا تنها بیمارستان مجهز دندانپزشکی کشور در مجموعه درمانی این دانشگاه راه‌اندازی شد که تمام خدمات تخصصی اعم از جراحی‌ها، ایمپلنت و حتی اعمال زیبایی دندانپزشکی را انجام می دهد.

وی با اشاره به بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان دندانپزشکی گفت: اکنون فقط طرف قرارداد این بیمارستان، بیمه‌های نیروهای مسلح را با پوشش صد درصدی و همه بیمه‌های تکمیلی را شامل می‌شود و علی‌رغم پیشنهادات مختلف در حال حاضر از پذیرش بیمه‌های تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌های پایه معذور هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله علت نپذیرفتن سایر بیمه‌ها را در این  بیمارستان دندانپزشکی  این گونه بیان کرد: بدقولی این بیمه‌ها مهمترین علت  است زیرا هم اکنون علی رغم گذشت 18 ماه هنوز بیمه تأمین اجتماعی بدهی‌هایش را به دانشگاه پرداخت نکرده و این درحالی است که میزان مطالبات علوم پزشکی بقیه‌الله از این بیمه به سقف 120 میلیارد تومان رسیده است در واقع و در حقیقت این تنها بیمارستان از مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله است که فعلا غیر از نیروهای مسلح و تکمیلی با هیچ بیمه دیگری قرارداد ندارد.

جلالی اظهار کرد: بیمارستان دندانپزشکی فقط در صورت حمایت به موقع می‌تواند با عقد قرارداد  سایر بیمه‌ها خدمات‌رسانی کند زیرا تجهیزات دندانپزشکی و مواد مصرفی آن بسیار گران است.

انتهای پیام /

علوم پزشکی بقیةالله در انتظار پرداخت مطالبات از سوی شرکت های بیمه ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأخیر ۱۸ ماهه تأمین اجتماعی در پرداخت مطالبات علوم پزشکی بقیةالله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..