تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله مرگبار مار پیتون به یک سگ + فیلم

حمله مرگبار مار پیتون به یک سگ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی حمله مرگبار یک مار پیتون به یک سگ تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تایلند شده است.  این ویدئو که توسط چند مرد جوان تهیه شده است لحظه گرفتار شدن یک سگ در دام یک پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این سگ سیاه تلاش می کند تا خود را از چنگ مار پیتون رها کند اما موفق به این کار نمی شود.

 این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی تایلند منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شد. بنا به گفته منتشر کننده ویدئو این اتفاق در منطقه کوهستانی "چیانگ مای" تایلند رخ داد.

گفتنی است؛ هفته پیش نیز ویدئوی بلعیده شدن یک زن میانسال اندونزیایی توسط یک پیتون غول پیکر تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شد. جسد این زن که به مدت 1 روز از مفقود شدنش می گذشت سرانجام در شکم یک مار پیتون 8 متری پیدا شد.

جزئیات این اتفاق را در ویدئوی زیر تماشا کنید؛

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

بلایی که موش‌ها سر پول‌های خودپرداز آوردند! +فیلم

انتهای پیام/

ویدئوی حمله مار پیتون غول پیکر به یک سگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله مرگبار مار پیتون به یک سگ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..