تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد دستیار رییس‌جمهور از نبود امکانات لازم در استادیوم آزادی

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در اینستاگرام به نبود زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش شما نیوز ، شهیندخت مولاوردی در اینستاگرام خود نوشت:

«واقعیت تلخ و باور نکردنی که در هیاهو جام جهانی فوتبال گم شد؛ آیا هنوز استادیوم باقدمت و بزرگی مانند آزادی از حداقل زیرساخت‌ها از جمله نمازخانه مناسب آن هم در یک کشور اسلامی برخوردار نیست؟! حال آنکه حتی در فرودگاه‌های کشورهای اروپایی هم که به زعم برخی میانه‌ای با دین و ایمان ندارند، از توجه به این مهم و نیز سایر زیرساخت‌ها که تامین کننده انواع حق‌های شهروندی باشد، غفلت نشده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد دستیار رییس‌جمهور از نبود امکانات لازم در استادیوم آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..