تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صربستان ۱-۲ سوئیس؛ شیرینیِ بازگشت و گلزنی در دقیقه ۹۰

به گزارش شما نیوز ، تیم های صربستان و سوئیس در تلاش برای صعود از گروه پنجم، جمعه شب در ورزشگاه Kaliningrad به مصاف هم رفتند. قضاوت این مسابقه به عهده فلیکس بریش از آلمان بود.

صربستان نسبت به بازی نخست خود که مقابل کاستاریکا ۱-۰ پیروز شد، فقط یک تغییر داشت که کاستیچ در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. در آن سمت سوئیس بدون تغییر نسبت به بازی برزیل در این مسابقه ترکیب خود را چیده بود.

صربستان: استویکوویچ، ایوانوویچ، میلنکوویچ، توشیچ، کولاروف، ماتیچ، میلیوویویچ، تادیچ، ساویچ، کاستیچ، میتروویچ

سوئیس: زومر، لیشاشتاینر، شار، آکانجی، رودریگوئز، بهرامی، ژاکا، شقیری، جمائیلی، زوبر، سفروویچ

 

سوئیس که در بازی نخست، دفاع باصلابتی از خود نشان داد در مسابقه دوم خود خیلی زود دروازه اش را بازشده دید. بعد از مهار ضربه سر اول بازیکنان صربستان، دقیقه ۵ بود که صرب ها در حمله دوم شان به گل رسیدند.

سانتر عالی توشیچ از سمت راست با ضربه سر دیدنی میتروویچ همراه شد و صربستان به گلی زودهنگام و روحیه بخش رسید تا نوید یک بازی زیبا داده شود.

بعد از گل اول، باز هم این صربستان بود که میل بیشتری نسبت به حریف برای گلزنی داشت ولی قرمزها در زدن گل دوم به توفیق نرسیدند، در آن سمت سوئیس نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف خلق کند تا مسابقه همچنان در نیمه نخست ۱-۰ بماند و دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

اما بر خلاف نیمه اول، در نیمه دوم سوئیس بود که شروع خیلی خوبی داشت. آن ها خیلی زود هم به گل تساوی بخش رسیدند. در دقیقه ۵۲ بود که ضربه ژاکا به شکلی دیدنی وارد دروازه حریف شد. ابتدا شوت شقیری روانه دروازه حریف شد، اما ضربه او بلاک شد، روی توپ دوم بود که ضربه ژاکا در گوشه دروازه آرام گرفت.

چند دقیقه بعد، فشار سوئیس ادامه داشت و این بار ضربه کات دار شقیری می توانست به گل تبدیل شود که توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و بازی ۱-۱ ماند.

نیمه دوم را باید از آن سوئیس دانست، آن ها به خوبی بازی را در دست داشتند و از نظر خلق موقعیت نسبت به حریف برتر بودند، شاید بتوان گفت جز یک فرصت در نیمه دوم، صربستان موقعیت دیگری برای گلزنی نداشت، در آن سمت اما سوئیس فرصت های خوبی را به دست آورد و چندین بار دروازه حریف را تهدید کرد تا اینکه در نهایت به گل برتری رسید.

در دقیقه اول از وقت های اضافه بود که پاس در عمق به شقیری رسید، او در فاصله ۶۰ یاردی دروازه حریف، فقط توشیچ و دروازه بان حریف را روبروی خود می دید و از این فرصت نهایت استفاده را برد و با یک بغل پا، بازی را ۲-۱ کرد.

به این ترتیب سوئیس که در این مسابقه ابتدا گل خورد، با عملکرد خوبش در نیمه دوم، ورق را برگرداند و حالا هم امتیاز با برزیل امتیازی، در صدر قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صربستان ۱-۲ سوئیس؛ شیرینیِ بازگشت و گلزنی در دقیقه ۹۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..