تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Minima، کانسپتی کوچک از اسمارت‌فون‌ها +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دهه گذشته، تلفن‌های همراه تغییرات زیادی کرده‌اند و با فراگیرتر شدن این تکنولوژی، دوری از آن هرروز برای افراد سخت و سخت‌تر می‌شود. در کنار این وابستگی‌ها، باید همراه داشتن آن‌ها را هم در نظر داشت. گوشی‌های هوشمند با گذشت زمان و اضافه شدن قابلیت به آن‌ها از نظر ابعاد بزرگتر می‌شوند و دیگر کار به جایی می‌کشد که هرکسی برای جابجایی آن‌ها باید یک کیف هم همراه داشته باشد.

پیریک رومئوف، یک طراح خلاق در کنار در نظر گرفتن سایز تلفن‌های همراه و برقراری تعادل بین کاربری آسان گوشی هوشمند و تکنولوژی مدرن، یک طرح از اسمارت‌فونی جدید به نام Minima ریخته است. در اولین نگاه به این گوشی متوجه می‌شوید که صفحه نمایش آن کوچکتر از صفحه نمایش‌های دیگر گوشی‌های هوشمند است. نمایشگر این گوشی 3 اینچ است و به اندازه‌ای کوچک است که فقط توانایی نمایش کیبورد لمسی را روی خودش دارد و با نسبت تصویر 18:9 هر اپلیکیشن موجود در بازار با آن همخوانی دارد.

همه دکمه‌های این گوشی روی لبه کناری آن قرار گرفته و این قابلیت‌ها Minima را یک گوشی هوشمند به‌روز مناسب برای جیب می‌کند. Minima یک گوشی کانسپت است که کارایی یک گوشی هوشمند در بازار را انجام می‌دهد، یک کیبورد با کارایی راحت دارد و بدنه‌ای مناسب جیب برای آن طراحی شده است. این گوشی به عنوان ابزاری مناسب برای ارتباط در سال 2018 است. این گوشی کانسپت سیستم عامل دوگانه‎‌ای هم دارد؛ سیستم عاملی ادغام شده از سیستم عامل ساعت هوشمند و سیستم عامل گوشی هوشمند.

با انتقال همه دکمه‌های بازگشت و خانه و پنجره، صفحه این گوشی به راحتی قابل استفاده است. با دکمه سوییچ تعبیه شده کنار دستگاه قفل آن باز خواهد شد و فضردن هر دکمه‌ای صفحه گوشی را برای کاربر روشن می‌کند تا ساعت را مشاهده کند اما صفحه کوچکتر این گوشی، یک باتری با ظرفیت کمتر را هم نیاز دارد که مدت زمان روشن ماندن دستگاه با آن نیز کاهش یافته است.

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

Minima، کوچک شده آیفون +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Minima، کانسپتی کوچک از اسمارت‌فون‌ها +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..