تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویت موجود سیاه رنگ آدم نما در دل جنگل‌های آمریکا! +فیلم

رویت موجود سیاه رنگ آدم نما در دل جنگل های آمریکا ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما نام "پاگنده" را تابحال شنیده اید. موجود آدم نمایی که تقریبا دیدن آن غیرممکن است اما برخی با استناد به تصاویری که تهیه کرده اند ادعا می کنند آن را دیده اند. مانند ویدئویی که به تازگی از دل جنگل های آمریکا تهیه شده است.

در این ویدئو که در آوریل 2016 تهیه شده اما به تازگی تبدیل به ویدئویی داغ شده است پرسه موجودی آدم نما را در دل جنگل های ایالت "لوئیزیانا" آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو این موجود سیاه رنگ غول پیکر که در میان درختان جنگل در حال قدم زدن است دیده می شود. گمان می رود این موجود که در آمریکا "ساسکوآچ" نامیده می شود همان پاگنده باشد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

وسوسه سلفی گرفتن، پسر جوان را به کام مرگ کشاند +فیلم

انتهای پیام/

مشاهده پاگنده واقعی در دل جنگل های آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویت موجود سیاه رنگ آدم نما در دل جنگل‌های آمریکا! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..