تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وهابیت،ساخته استعمار و استکبار است/تخریب قبور ائمه بقیع،بی اعتقادی وهابیت به اسلام را اثبات کرد

وهابیت،ساخته استعمار و استکبار است/تخریب قبور ائمه بقیع،بی اعتقادی وهابیت به اسلام را اثبات کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی،رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم ضمن تسلیت فرارسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست وهابیون اظهار کرد: وهابیت از زمان ایجاد تاکنون نشان داده که ساخته استعمار و استکبار است و هدف از تشکیل آن ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان جهان است.

وی افزود: وهابیون خبیث با تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع نشان دادند که به اسلام حقیقی ایمان ندارند و بر اساس باورهای غلطی رفتار می‌کنند که ثمره آن چیزی جز بی آبرویی نیست.

این استاد حوزه با بیان اینکه امروز هم صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس و غربی‌ها، حامیان فرقه ضاله وهابیت و آل سعود هستند، گفت: در واقع جریان شوم وهابیت در پی انجام مأموریت برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار است و اعتقاد درستی به آموزه های دینی هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وهابیت با برداشت‌های غلط و انحرافی که از باورهای توحیدی داشته و دارد دست به جنایاتی چون تخریب بقیع زده با این ادعای نادرست که توسل به بزرگان دین شرک است و حال آن که اماکن مقدس به ویژه مزار مطهر حضرات معصومین(ع) خود بزرگترین نماد توحید و یکتاپرستی است.

وهابیان در ۸ شوال ۱۳۴۴ آرامگاه امامان بقیع را ویران کردند که به این روز یوم الهدم می‌گویند.

تا آن زمان بر روی مزارهای پیشوایان و دیگر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند گنبدها و بناهایی قرار داشت. پیشوایان بقیع در بقعه بزرگی که به‌طور هشت ضلعی ساخته شده بود و اندرون و گنبد آن سفیدکاری شده بود مدفون بودند. پس از تسلط وهابیان بر مدینه آن‌ها آرامگاه‌هایی که بر روی قبور قرار داشت را از بین بردند. در پی این رویداد بارگاه حسن مجتبی، سجاد، محمد باقر و جعفر صادق ویران شد و علاوه بر آن مقبره خدیجه، عبدالله بن عبدالمطلب و آمنه همسر، پدر و مادر پیامبر اسلام (در جنت المعلی واقع در مکه) نیز به‌طور کامل ویران شد.

این اقدام وهابیان اعتراضاتی را در پی داشت. 

انتهای پیام/ش

تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وهابیت،ساخته استعمار و استکبار است/تخریب قبور ائمه بقیع،بی اعتقادی وهابیت به اسلام را اثبات کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..