تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی موزیکال Dancing Ballz Music Line v1.3.5 – اندروید

بازی Dancing Ballz Music Line، یک بازی در سبک موزیکال می باشد که توسط استودیو بازی سازی AMANOTES PTE. LTD. منتشر شده است. این بازی توانسته با بیش از ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. این بازی تجربه جدیدی را برای عاشقان بازی های موزیکال و مفرح ایجاد می کند. اگر از طرفداران و علاقمندان بازی های با سبک موزیکال می باشید این بازی در همین سبک به خوبی شناخته شده است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. در این بازی سرعت عمل و دقت بالای شما حرف اول را خواهد زد و باید با سرعت و دقت بالا و استفاده از انگشت شصت یا اشاره تان، صفحه نمایش را لمس کرده و به نواختن موزیک بپردازید و صدها مرحله ی مختلف را پشت سر بگذارید.

همانطور که گفته شد در بازی Dancing Ballz Music Line قرار است با فشردن و لمس صفحه نمایش نت های موسیقی را تحت کنترل خود درآورید و با سرعت عمل بالا و تمرکز زیاد از پس مراحل سخت و آسان آن برآیید. در هر مرحله با ضربه زدن روی صفحه، کارتان شروع میشود و با شنیدن اولین صدای موزیک باید از روی جاهای خالی بپرید تا امتیازتان بیشتر شود. شمارنده های بالای صفحه نیز رکوردهایتان را ثبت میکنند تا با مشاهده آن میزان پیشرفت خود را ببینید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Dancing Ballz Music Line v1.3.5 Apk + Mod

بازی-Dancing-Ballz-Music-Line-اندروید

اسکرین-شات-Dancing-Ballz-Music-Line اسکرین-شات-Dancing-Ballz-Music-Line اسکرین-شات-Dancing-Ballz-Music-Line info

Stay on dance line and dance ballz as many as you can in the best tapping game – Dancing Ballz: Music Dance Line Tiles Game. Be careful to the dancingline. Time your actions, taptap carefully and become the tap dancing master! The lastest update of game will bring to you many amazing features:

– New unique character: bunny, crocodile,fox,…
– New background theme : highway, ice road, .. and more are waiting for you to discover

* How to play *

– Listen carefully to the music and tap to change direction and guide the tron disc to avoid the edge!
– Be careful with the zig zag! Try not to fall off the line.
– Don’t be over react!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی موزیکال Dancing Ballz Music Line v1.3.5 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..