تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیت ۸ نفر در تصادف در محور ساوه -همدان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه نعمت الله عزیزی گفت:  حادثه رانندگی  بعد از ظهر امروز (جمعه) در محور قدیم ساوه به همدان، جاده سد الغدیر ساوه به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه آر-دی با یکدیگر برخورد کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه، بلافاصله نیرو‌های امدادی اورژانس شهری دو و سه ساوه و همچنین نیرو‌های هلال احمر قیطانیه به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: این سانحه جاده‌ای تلفات جانی به دنبال نداشت، اما هشت نفر از سرنشینان هر دو خودرو دچار جراحت و مصدومیت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: به علت گرفتار شدن تعدادی از مصدومان مذکور در خودرو، عملیات رهاسازی مجروحان نیز توسط نیرو‌های هلال احمر و آتش نشانی ساوه انجام شد.

وی عنوان کرد: مصدومان حادثه پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیرو‌های اورژانس، به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

انتهای پیام/ی

تصادف در محور ساوه -همدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیت ۸ نفر در تصادف در محور ساوه -همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..