تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی ۳ دفتر تسهیلگری در خراسان شمالی

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در بجنورد خبرداد:

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  تقی رستم وند رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ظهر جمعه در جلسه ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت و ساماندهی امور اجتماعی خراسان شمالی، اظهار کرد: نیازمند تلاش جدی برای کاهش آسیب اعتیاد در کشور و خراسان شمالی هستیم.

رستم وند افزود: خراسان شمالی رتبه ۶ در مصرف مخدر را در بین استان‌های کشور دارد و این آمار در بین کارگران کشوری ۲۲.۲، اما در بین کارگران خراسان شمالی ۳۳.۳ است.

وی تصریح کرد: مصرف مواد مخدر نه‌تن‌ها در بین کارگران بلکه در بین دانشجویان خراسان شمالی نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد هم‌اکنون میزان مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان ۵.۶ و در بین دانشجویان خراسان شمالی ۶.۶ است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی منازعات و ضرب‌وجرح در خراسان شمالی رتبه بالایی دارد و دراین‌بین لازم است صداوسیما برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد.

رستم وند با اشاره به اینکه آمار خودکشی و مشکلات اخلاقی نیزدرخراسان شمالی چندان مناسب نیست گفت: لازم است مرکز رصد اجتماعی در خراسان شمالی فعال شود.

وی اظهار کرد: ازآنجایی‌که خراسان شمالی دارای اساتید و هیئت‌علمی برجسته است می‌توان با راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورزان اجتماعی شاهد اتفاقات خوب در این استان بود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با تأکید بر نامناسب بودن وضعیت اقتصادی مردمی خراسان شمالی گفت: باید از ظرفیت خیران برای راه‌اندازی خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین کتابخانه‌های روستایی استفاده کرد.

رستم وند بیان کرد: چنانچه مسئولان توجه ویژه به امور ورزشی و فرهنگی همچون خانه کوراش، موسیقی مقامی و دیگر موارد داشته باشند نتایج خوبی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ی

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در بجنورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی ۳ دفتر تسهیلگری در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..