تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی مهیب در بزرگراه آزادگان تهران

یک دستگاه خودرو پژوه ۲۰۶ نیز در یکی از سوله ها قرار داشت، که آتش به آن سوله نیز سرایت کرده و خودرو مذکور را شعله ور کرد.

آتش سوزی گسترده انبار و کارگاه چوب بری و تولید مبل در بزرگراه آزادگان

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بامداد جمعه از وقوع آتش سوزی گسترده انبار و کارگاه چوب بری و تولید مبل در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۲۳:۴۶ پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع رسانی شد، که باتوجه به گستردگی آتش‌سوزی ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب به محل حادثه که خارج از محدوده شهرداری تهران بوده است، اعزام شدند.

آتش سوزی در یک مجتمع چوب بری و مبل سازی رخ داده بود، که طی این حادثه ۳ باب از سوله ها، جمعا به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع دچار آتش سوزی شده و هر ۳ باب سوله به طور کامل مشتعل بود و بخش های زیادی از سقف های سوله ها بر اثر شدت حرارت در دقایق اولیه تخریب شده بود.

آتش به یک محوطه حدودا ۱۰۰۰ متری در همان محدوده که محتوی تعداد زیادی پالت بود، نیز سرایت و آنها را نیز کاملا شعله ور کرده بود و باد شدیدی که در آن زمان در حال وزیدن بود، سبب تسریع سرایت آتش به کارگاه های مجاور می شد.

یک دستگاه خودرو پژوه ۲۰۶ نیز در یکی از سوله ها قرار داشت، که آتش به آن سوله نیز سرایت کرده و خودرو مذکور را شعله ور کرد.

ملکی با بیان این که خوشبختانه این حادثه مصدومیتی از بین آتش نشانان و کسبه حاضر در صحنه رخ نداد، گفت: البته حادثه خسارت های مالی بسیار زیادی داشت.

ملکی از آغاز عملیات اطفا آتش توسط آتش نشانان از چند جهت خبر داد و گفت: آتش نشانان به سرعت شعله های سرکش آتش را تحت کنترل خود در آوردند و با تلاش بسیار موفق به خاموش شدن آتش شدند و لکه گیری و ایمن سازی نیز انجام شده و محل برای ادامه اقدامات به آتش نشانان چهاردانگه واگذار خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilnanews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی مهیب در بزرگراه آزادگان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..