تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا توافق تولید جدید اوپک نفت چندانی به بازار اضافه نمی‌کند؟

به گزارش شما نیوز ، ، رویترز طی گزارشی نوشت که توافق امروز اوپک عملا نفت چندانی به بازار اضافه نخواهد کرد.

اعضای اوپک امروز در اجلاس ۱۷۴ خود توافق کردند تا تولید خود را به میزانی افزایش دهد که با سقف توافق شده در آغاز سال ۲۰۱۷ برابری داشته باشد.

تولید اوپک از آن زمان تا کنون زیر این سقف بوده است و به آن نرسیده است.

بر اساس میزان پایبندی به کاهش تولید که در ماه می اعلام شده است، تنها عربستان سعودی می‌تواند تولید خود را افزایش دهد و آن هم به میزان ۶۰ هزار بشکه در روز، که این خیلی کمتر از آن چیزی است که بازار به آن احتیاج دارد.

اوپک (در صورتی‌که واقعا می‌خواهد تولید خود را بالا ببرد) باید راهی پیدا کند که به کشورهایی مانند عربستان سعودی، که دارای ظرفیت اضافه‌هستند، اجازه دهد به جای کشورهایی مانند ونزوئلا، که نمی‌توانند سهیمه خود را پر کنند، تولید کنند. این چیزی است که ایران هم مخالفتی با آن نکرده است.

عراق، ایران، ونزوئلا، آنگولا، گابن و گینه استوایی در شرایطی هستند که نمی‌توانند تولید خود را افزایش دهند.

تصویر زیر نشان می‌دهد چه کشوری در اوپک می‌تواند تولید خود را افزایش دهد و چه کشوری نمی‌تواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا توافق تولید جدید اوپک نفت چندانی به بازار اضافه نمی‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..