تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشک نیمار بعد از پیروزی برابر تیم کاستاریکا

اشک نیمار بعد از برد مقابل کاستاریکابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملى فوتبال برزیل در حالى در رقابت هاى جام جهانى ٢٠١٨ به مصاف تیم کاستاریکا رفت که در این بازى نیمار و هم تیمى هایش موفق شدند با نتیجه ٢ بر صفر حریف خود را شکست دهند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

نیمار ستاره تیم ملی برزیل موفق شد در دقایق اضافه نیمه دوم موفق شد دومین گل تیم برزیل را وارد دروازه تیم کاستاریکا کند و این بازیکن به دلیل فشارهای روانی در پایان این دیدار گریه کرد.

تیم ملی فوتبال برزیل با این پیروزی چهار امتیازی شد و به صدر جدول گروه E رقابت های جام جهانی صعود کرد تا نتیجه دیدار صربستان و سوئیس مشخص شود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اشک های نیمار در پایان بازی برابر کاستاریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشک نیمار بعد از پیروزی برابر تیم کاستاریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..