تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان با سیستم ۳ دفاعه برابر سوئد

ورزش سه: تیم ملی آلمان در بازی اول از مکزیک شکست خورد و به همین دلیل یواخیم لو مجبور است برابر سوئد با سیستمی تهاجمی پای به میدان بگذارد تا با کسب 3 امتیاز بازی از خطر حذف نجات پیدا کنند.

طبق ادعای برنامه تلویزیونی اسپورت شو آلمان تیم ملی آلمان با آرایش سه دفاعه وارد زمین می شود تا این تیم با بازیکنان بیشتری در خط دفاع و حمله به سمت دروازه سوئد حمله کند.

طبق اعلام این برنامه مت هوملس، بواتنگ و سوله خط دفاع تیم ملی آلمان را تشکیل می دهند و این تیم با مسوت اوزیل، مارکو رویس و توماس مولر به سمت دروازه سوئد حمله خواهد کرد.

آلمان با سیستم ۳ دفاعه برابر سوئد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان با سیستم ۳ دفاعه برابر سوئد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..