تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علم و جوانی در کنار هم کشور را از مصائب خودش جدا می‌کند/ نخبگان در محور علمی و مدیریتی کشور نقش آفرین باشند

 مهاجرانی گفت: نخبگان باید در محورهای مدیریتی کشور نقش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در مراسم پایانی دوره المپیادهای علمی کشور که عصر امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: امروز محور توسعه کشورها و آنچه به قطب اقتصادی شدن کمک می کند، محور علم است.

وی ادامه داد: علم و جوانی در کنار هم کشور را از مصائب خودش جدا می‌کند و فقط کافی است تا موضوعات را با دیدگاه علمی مورد توجه قرار دهیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان بیان کرد: حتما باید سهمی از نخبگان در محورهای علمی و مدیریتی کشور لحاظ شود و به عنوان یک سیستم به جریان نخبگی نگاه کنیم.

مهاجرانی تصریح کرد: باشگاه دانش پژوهان جوان موزه جواهرات علمی است و کافی است تک تک این افراد فرصت داشته باشند تا در جامعه اثرگذار شوند.

وی با اشاره به اینکه هر کشور در صورتی توسعه پیدا می کند که به تمامی استعدادها توجه کند، بیان کرد: در کنار تمام استعدادها، علم موضوع خطیری است و علت آن غرور آفرینی است که به دنبال دارد و مهم است که حواسمان باشد با این بار خطیر علم دچار غرور شویم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خطاب به دانش آموزان المپیادی گفت: اگر مهاجرت کردید چه زمانی که برگشتید و چه زمانی که برنگشتند یادتان باشد ریشه های شما اینجاست و باید به جامعه بشری و به طور اخص جامعه ایرانی خدمت کنید چرا که به همان اندازه که علم را ایجاد کردید ظرفیت پذیرش اخلاق را دو چندان دارید.

انتهای پیام/

نخبگان باید به جامعه ایرانی خدمت کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علم و جوانی در کنار هم کشور را از مصائب خودش جدا می‌کند/ نخبگان در محور علمی و مدیریتی کشور نقش آفرین باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..