تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر خور را لرزاند/ ثبت ٤٨ زمین لرزه در کشور

زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر خور را لرزاند/ ثبت ٤٨ زمین لرزه در کشور

شنبه٢٦خرداد

در تسوج استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۳/۳ در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داد؛ در اشتهارد استان البرز زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ در عمق ۱۲ کیلومتر به ثبت رسید، در قاضی استان خراسان شمالی زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲  در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوست.

در رامیان استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵  در عمق ۶ کیلومتر رخ داده است؛ مهران استان ایلام زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ در عمق ۱۰ کیلومتر را تجربه کرد، زلزله آخر این روز در هجدک استان کرمان به بزرگی ۲/۶ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اقدام های ایمنی پس از وقوع زلزله برای حفظ سلامت+تصاویر

یکشنبه ۲۷ خرداد

در رامیان استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵ در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوست؛ قهستان استان خراسان جنوبی را زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ در عمق ۹ کیلومتر لرزاند، در تسوج استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۳/۱ ریشتر در عمق ۴ کیلومتر رخ داد، در سالند استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به ثبت رسید، آخرین زلزله این روز در قطور استان آذربایجان غربی به بزرگی ۳/۲ در عمق ۶ کیلومتر بوده است.

دوشنبه ۲۸ خرداد

در محلات استان مرکزی زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتر به ثبت رسید؛ شوشتر استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵ در عمق ۱۰ کیلومتر را تجربه کرد، در رابر استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵ در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است، آبگرم استان قزوین را زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ در عمق ۹ کیلومتر لرزاند، در هریس استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۳/۸ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر به وقوع پیوست.

در مشگین شهر استان اردبیل زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ در عمق ۱۶ کیلومتر رخ داده است، در خورموج استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳/۷ در عمق ۱۰ کیلومتر بوده است، در چلگرد استان چهارمحال و بختیاری زلزله‌ای به بزرگی ۳/۸ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر به ثبت رسیده است، الشتر استان لرستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۵ در عمق ۱۴ کیلومتر را تجربه کرد، آخرین زلزله این روز در سومار استان کرمانشاه به بزرگی ۲/۵ در عمق ۸ کیلومتر بوده است.

زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر خور را لرزاند/ ثبت ٤٨ زمین لرزه در کشور

بیشتر بخوانید: راهکار کشورهای پیشرفته برای مقابله با زلزله در مدارس

سه شنبه ۲۹ خرداد

جزیره هندورابی استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۳/۴ در عمق ۸ کیلومتر را تجربه کرد؛ رامهرمز استان خوزستان را زلزله‌ای به بزرگی ۲/۶ در عمق ۹ کیلومتر لرزاند، در فاضل آباد استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۶ در عمق ۱۰ کیلومتر به ثبت رسید، کوخرد استان هرمزگان را زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتر لرزاند.

دوگنبدان استان کهگیلویه و بویر احمد را زلزله‌ای به بزرگی ۳/۶ در عمق ۷ کیلومتر لرزاند، زلزله دیگر این شهر به بزرگی ۳/۷ در عمق ۸ کیلومتر بود، آخرین زلزله این روز در فاریاب استان کرمان به بزرگی ۲/۶ در عمق ۱۰ کیلومتر به ثبت رسید.

چهارشنبه٣٠خرداد ماه

در قلعه گنج خان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳/۱ در عمق ۸ کیلومتر رخ داد؛ در مرند استان آذربایجان شرقی زلزله‌ای به بزرگی ۲/۶ در عمق ۹ کیلومتر به وقوع پیوست، خانه زنیان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲/۸ در عمق ۸ کیلومتر را تجربه کرد، زلزله دیگر این شهر به بزرگی ۲/۵ در عمق ۶ کیلومتر بود، در خور استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۷ در عمق ۹ کیلومتر به ثبت رسید، تازه آباد استان کرمانشاه را زلزله‌ای به بزرگی ۲/۸ در عمق ۱۱ کیلومتر لرزاند.

در جزیره خارک استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳/۳ در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داد؛ تفرش استان مرکزی را زلزله‌ای به بزرگی ۳ در عمق ۸ کیلومتر لرزاند، در جزیره خارک استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳/۴ در عمق ۱۰ کیلومتر به ثبت رسید، در سرگز استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۸ در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوست و آخرین زلزله این روز در دوگنبدان استان کهگیلویه و بویر احمد به بزرگی ۲/۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر بود.

زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر خور را لرزاند/ ثبت ٤٨ زمین لرزه در کشور

بیشتر بخوانید: نکات طلایی پس از وقوع زلزله که جانتان را نجات می‌دهد

پنج شنبه ٣١خرداد

در سومار استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲/۷ در عمق ۱۳ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در سرگز استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲ در عمق ۹ کیلومتر به ثبت رسید، در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲/۹ در عمق ۸ کیلومتر رخ داد، زلزله دیگر این شهر به بزرگی ۲/۹ در عمق ۷ کیلومتر بود، در جزیره خارک استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳/۵ در عمق ۱۰ کیلومتر ثبت شد، در سومار استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳/۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر مشاهده شد، خور استان اصفهان را زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ در عمق ۱۰ کیلومتر لرزاند.

در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ٢/٦ درعمق ١٢ کیلومتر رخ داد؛ در خنج استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ٤ کیلومتر در عمق ١٠ کیلومتر به وقوع پیوست، خور استان اصفهان وار زلزلهً‌ای به بزرگی ٣ در عمق ١٣ کیلومتر لرزاند، سنندج استان کردستان زلزله‌ای به بزرگی ٢/٨ در عمق ١٠ کیلومتر را تجربه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر خور را لرزاند/ ثبت ٤٨ زمین لرزه در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..